- This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Skador och rehabilitering › Ryggproblem – vart vända mig i Lund?
Hej!
Jag har haft ont i mitten av ryggen ett bra tag nu. Tror att det dels beror på ett olyckligt ryck med skivstången under ett bicepspass för ett par månader sedan, men kanske också på att jag har suttit (för framåtlutad) väldigt mycket framför en dator på sistone. Att mitt bröstparti är något mer musklat än mitt ryggparti kan också spela in. Hur som helst – finns det någon riktigt duktig, professionell hjälp att vända sig till om man bor i Lund? Vore mycket tacksam för svar!
Jag kan varmt rekommendera Tomas Kiropraktik i Lund. (046-14 81 20) Han har fixat min rygg och för mig var det en bra kombination att gå till honom och samtidigt träna rehab ofta. Kan även rekommendera sjukgymnasterna på Gerdahallen för bra tips på rehabövningar.
Jag bugar och tackar för dessa tips!
då jag varit på alla ställen i lund typ för behandling av ryggen så kan jag tyvärr inte rekommendera någon. lunds naprapatklinik var okej när där var manliga napratater. som orkade lyfta en/behandla ryggen. där är bara tjejer nu.
och även kiropraktorn vid kúng oskars bro är inte spec bra. liten kille som inte gjorde allt för mkt i behandlingesyfta. samt inte ”orkade” behandla en som var större än han själv.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY