- This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Skador och rehabilitering › Seninflammation tro?
Har nu till och från haft ont i ljumsken i cirka 3 veckor. Ibland molvärker det i flera dagar .Ibland är det bara en dag.Behandlar alltid när jag har ont ljumsken med Zonsalva 3 gånger om dagen. Kan det vara något senfäste som blir inflammerat tro? Jag har ett rätt fysiskt arbete med mycket lyft. Vad kan jag träna på gym när jag har detta problem? Har faktiskt inte rört en vikt nu på en vecka för jag vågar inte !
Hoppas på svar!
Jag gissar på inflammerad höftböjare. Testa inflammationshämmande tabletter istället (t.ex. Votaren, Ipren) samt att värma området med en vetekudde. Är det inflammation kan det ta ett tag att bli av med.
Du behöver ju inte ge upp träningen bara för att du har inflammation, men undvik övningar där du får smärta. Squat och utfall är antagligen övningar som du bör undvika.
För en betydligt mer kvalificerad gissning, vänd dig till en läkare eller sjukgymnast!
För en betydligt mer kvalificerad gissning, vänd dig till en läkare eller sjukgymnast!
Tack för svar! Var på gymmet och körde benpressen utan problem. Nu känner jag dessutom inte av det??? Det är det som är så lustigt.Det kommer och går!
”Könstigt´”!
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY