SJUK igen………….!! =(

Home Forums Skador och rehabilitering SJUK igen………….!! =(

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 16 through 22 (of 22 total)
  • Author

Också off idag…vaknade med illa mående & jobbiga magsmärtor..fuck..som en liten elak som borrar där inne…men mår inte illa så
    det är ok..
    Har ätit detta i dag: 1 liten brödbit i morse. 1 banan & en Actimel. + 5st
    köpta pankakor med liite sylt (delade dem dock med min staff)….+ sippar nu på lite avslagen Cola & en Fairing bar..
    Är nog ett virus…känner mig yr & kraftlös…

ZONE

zonecapone wrote:
    Också off idag…vaknade med illa mående & jobbiga magsmärtor..fuck..som en liten elak som borrar där inne…men mår inte illa så
    det är ok..
    Har ätit detta i dag: 1 liten brödbit i morse. 1 banan & en Actimel. + 5st
    köpta pankakor med liite sylt (delade dem dock med min staff)….+ sippar nu på lite avslagen Cola & en Fairing bar..
    Är nog ett virus…känner mig yr & kraftlös…

ZONE

Har jag smittat dig? :D

#Sly# wrote:
    Har jag smittat dig? :D

Vi skulle nog inte ha pussats igår natt..

LOL!

ZONE

zonecapone wrote:
    Vi skulle nog inte ha pussats igår natt..

LOL!

ZONE

:P :D

jag kände: Trötthet i kroppen, lite värk, dåsig i huvudet allmänt hängig, skiftande kroppstemperatur osv. Efter ett tag sket jag i de, smällde i mig lite medecin å gick å tränade, kände mig sämre dagen efter. Testa nåra veckor senare, räckte med ett pass för att känna att nåt var fel. Hur som helst. mitt tips är att du läser bartolls träninsmetodik. och funderar lite

Sebastian wrote:
    jag kände: Trötthet i kroppen, lite värk, dåsig i huvudet allmänt hängig, skiftande kroppstemperatur osv. Efter ett tag sket jag i de, smällde i mig lite medecin å gick å tränade, kände mig sämre dagen efter. Testa nåra veckor senare, räckte med ett pass för att känna att nåt var fel. Hur som helst. mitt tips är att du läser bartolls träninsmetodik. och funderar lite

Men kom allt bara sådär?
    Hur pass hårt tränade du?

Hade du inte nedåtågende träningsresultat?

Själv har jag ju satt en massa PB:n det senaste så träningen har gått fint!

tränade för hårt. 4×8-10 på för varje muskel 2 gånger i veckan. förutom ryggen då jag körde fem. Tränade i 3 månader, sen blev jag förkyld. Vilade tills jag kände mig bra och gick sedan till gymmet å körde ett lätt pass. dagen efter kände jag mig trött i kroppen, hängig, huvudvärk osv. Det gick mer eller mindre över 4,5 månader senare. Var hos farbror doktor och tog blodprov för cirkus 30 sjukdomar. Dem hittade inget och sa att jag var övertränad. Ville till en början inte riktigt erkänna de. Men så var det garanterat

Viewing 7 posts - 16 through 22 (of 22 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.