Home › Forums › Skador och rehabilitering › skadade knogar
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 januari, 2007 at 22:45 #87100Anonym anvandareMember1 januari, 2007 at 22:45 #918683Anonym anvandareMember
Någon som har erfarenhet av att ha skadade knogar? Har nämligen slagit in två av mina knogar på högra handen, dom ser ganska nedtryckta ut och verken och rörligheten försämrades förns en vecka efter att jag slagit in dessa i en vägg. Nu gör det väldigt ont och har svårt att använda mig av handen som förr…jag gjorde ingen röntgen på detta för det såg inte ut att behövas. Kan detta försvinna om jag försöker aktivera handen så mycket som möjligt? Ge mig tips snälla?
Ingen ide att gå in på varför jag i ilska slog in handen ett x antal ggr i väggen, blir bara arg igen då Såg ingen annan utväg o skulle säkert inte göra det annolunda idag! Kalla mig fåfäng men ibland finns inte kontrollen
Men ge mig gärna lite tips på hur jag kan få bort denna verk.
Mvh//Pernilla
1 januari, 2007 at 23:34 #918684Anonym anvandareMemberJag hade bett till gudarna och hoppats på att handen var hel. Eller så hade jag gått till läkare!
1 januari, 2007 at 23:41 #918685Anonym anvandareMemberJag är inte troende så kanske får bli läkaren då om inte handen känns bättre
2 januari, 2007 at 01:32 #918686Anonym anvandareMembervarför slog du i handen x antal gånger i väggen?
2 januari, 2007 at 09:57 #918687Anonym anvandareMemberDet var mitt sätt att agera, blev arg på grund av en konflikt. Ganska obeskrivligt.
10 januari, 2007 at 23:43 #918688Anonym anvandareMemberdå skulle inte jag vilja hamna i konflikt med dig iaf
22 januari, 2007 at 15:54 #918689Anonym anvandareMemberpörnii wrote:Någon som har erfarenhet av att ha skadade knogar? Har nämligen slagit in två av mina knogar på högra handen, dom ser ganska nedtryckta ut och verken och rörligheten försämrades förns en vecka efter att jag slagit in dessa i en vägg. Nu gör det väldigt ont och har svårt att använda mig av handen som förr…jag gjorde ingen röntgen på detta för det såg inte ut att behövas. Kan detta försvinna om jag försöker aktivera handen så mycket som möjligt? Ge mig tips snälla?
Ingen ide att gå in på varför jag i ilska slog in handen ett x antal ggr i väggen, blir bara arg igen då Såg ingen annan utväg o skulle säkert inte göra det annolunda idag! Kalla mig fåfäng men ibland finns inte kontrollen
Men ge mig gärna lite tips på hur jag kan få bort denna verk.
Mvh//PernillaTror inte att det finns så mycket att göra än att låta det gå över.
Har en tendens att göra samma sak när jag blir förbannad och har skadat mina knytnävar åtskilliga gånger.
Dock så brukar det gå över på några veckor, antar att handen svullnade upp efter slaget, anledningen till att rörelseförmågan känns lite sämre är att det bildas ärrbildningar och annat vilket ger sämre rörelseförmåga.
Utan att vara läkare så brukar knogarna klara sig bra, så det är bara att köra på så du se att det löser sig.24 januari, 2007 at 22:27 #918690Anonym anvandareMemberpörnii wrote:Det var mitt sätt att agera, blev arg på grund av en konflikt. Ganska obeskrivligt.du är ganska söt så du kan få ha mig som boxpåse
24 januari, 2007 at 23:14 #918691Anonym anvandareMemberBjörn Ö wrote:Tror inte att det finns så mycket att göra än att låta det gå över.
Har en tendens att göra samma sak när jag blir förbannad och har skadat mina knytnävar åtskilliga gånger.
Dock så brukar det gå över på några veckor, antar att handen svullnade upp efter slaget, anledningen till att rörelseförmågan känns lite sämre är att det bildas ärrbildningar och annat vilket ger sämre rörelseförmåga.
Utan att vara läkare så brukar knogarna klara sig bra, så det är bara att köra på så du se att det löser sig.synd att männsikor inte lär sig av sina misstag… tycker du det är värt att gå och ha ont i handen några veckor efter för att du fick ta ut din ilska 1 gång .. det tycker iaf inte jag
Pörnii: om smärterna fortsätter så —>läkare
25 januari, 2007 at 09:46 #918692Anonym anvandareMemberSteken wrote:synd att männsikor inte lär sig av sina misstag… tycker du det är värt att gå och ha ont i handen några veckor efter för att du fick ta ut din ilska 1 gång .. det tycker iaf inte jag
Pörnii: om smärterna fortsätter så —>läkareSjälvklart så är det inte speciellt smart, men alternativet är att man slår den man blir förbannad på och det brukar få värre konsekvenser, så då är det bättre att slå på något annat för att avreagera sig.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.