Home › Forums › Skador och rehabilitering › skadat nacken
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 januari, 2010 at 14:53 #59206Anonym anvandareMember16 januari, 2010 at 14:53 #347108Anonym anvandareMember
Nu har man lyckats skada nacken, sträckte den vänstra nackmuskeln i bänken för ca en månad sedan, finns det risk att det kommer tillbaka snabbt?
är det förtidigt att börja igen nu efter en månad?
16 januari, 2010 at 15:46 #347109Anonym anvandareMemberHände mig i sommras och det kom ständigt tillbaka!
Testa att gå till en Naprapat och få det ordnat, dom vet exakt vad du har för problem och han kommer nog garanterat fixa ditt problem!
16 januari, 2010 at 16:31 #347110Anonym anvandareMembermattsson90 wrote:Hände mig i sommras och det kom ständigt tillbaka!Testa att gå till en Naprapat och få det ordnat, dom vet exakt vad du har för problem och han kommer nog garanterat fixa ditt problem!
okey, kollade aldrig upp vad som hände men det var som en extrem nackspärr, knäckte till som bara den.
men vad är en Naprapat? löste det sig för dig?
17 januari, 2010 at 10:41 #347111Anonym anvandareMemberja att gå till en naprapat kan jag rekomendera dom brukar vara väldigt bra i sånna här samanhang.
17 januari, 2010 at 18:17 #347112Anonym anvandareMemberDanne.v wrote:ja att gå till en naprapat kan jag rekomendera dom brukar vara väldigt bra i sånna här samanhang.okey jag har skickat mail till de nu men får se vad de har att säga om saken, har inget besvär nu allt är inprincip borta, risken kanske är att det kommer tillbaka sen när jag kör bänk igen.
18 januari, 2010 at 23:05 #347113Anonym anvandareMemberblackfear wrote:okey jag har skickat mail till de nu men får se vad de har att säga om saken, har inget besvär nu allt är inprincip borta, risken kanske är att det kommer tillbaka sen när jag kör bänk igen.Om du inte har några besvär längre så är det nog ingen mening med att gå till en naprapat.
se till att vara ordentligt uppvärmd i bröst axlar nacka inan du kör bänkpress så minimerar du risken för kommande skader av den typen.19 januari, 2010 at 00:34 #347114Anonym anvandareMemberLåter ungefär som det jag åkte på under ett bänkpass. Det bara small till och jag var helt orörlig i nacken under någon dag. Men sen släppte det ganska snabbt.
19 januari, 2010 at 17:56 #347115Anonym anvandareMemberGettodachoppa wrote:Låter ungefär som det jag åkte på under ett bänkpass. Det bara small till och jag var helt orörlig i nacken under någon dag. Men sen släppte det ganska snabbt.men jag kände hur muskeln bröts isär eller hur jag nu ska förklara det, det knakade till två gånger, rätt obehagligt
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.