- This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Skador och rehabilitering › Smärta i hälsenan
I sluttampen av gårdagens morgonpromenad krampade det, från absolut ingenstans, till i nedre delen av höger hälsena, något ovanför hälen. Det rörde sig inte om ngt felsteg över huvud taget, marken var helt jämn. Ska även tilläggas att jag aldrig haft smärtor där alls förr! Blev först orolig som satan och fick upp ett scenario av att hälsenan gått av, men så är det garanterat inte då jag kan gå på den med relativ lätthet dagen efter, med extra hjälp av ett fotstöd.
Är det ngn som har varit med om ngt liknande? Känslan kan dagen därefter kan bäst beskrivas som en rejäl stelhet!
Är det ngn som har varit med om ngt liknande? Känslan kan dagen därefter kan bäst beskrivas som en rejäl stelhet!
Kanske är precis det som jag råkat ut för.
Rör på mig rätt mycket, iafl till fots, och helt plötsligt fick jag smärtor precis på det stället du beskriver – från ingenstans alls!
Morsan e sjuksköterska och trodde det kunde vara någon slags inflamation som bildats, men att ZON-salva (anti-inflamatorisk) kunde hjälpa och det har den.
Vila. Det är mitt recpt eller råd till dig.
Orka få bestående men eller nåt ..
Lättare sagt än gjort med sommaren runt knuten…!:p
Men självfallet, ingen promenix förrän smärtorna är helt borta!
Tack
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY