smärta i vänsteraxel vid bänkpress

Home Forums Skador och rehabilitering smärta i vänsteraxel vid bänkpress

• This topic is empty.
Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author

det är så här att när jag kör bänkpress så får jag ont i min vänstra axel.. eller ont och ont vore kanske dumt att säga, det känns mer som att det typ bränner i den. jag orkar med andra ord knappt träna bröst. jag känner bara av det i bänkpress och cablecross aldrig annars. någon som vet vad felet kan va?

gå till en kiropraktor ;)

ska göra på onsdag. dock inte för det problemet men men

de gör du nog rätt i , träningsskador är inte o leka med.

HiDEN wrote:
    vad har du mer för roliga problem=

vad fan vill du? inga problem är roliga, skärp dig nu din lilla fjolla och svara om du kan annars skit i det.

moget att editera inlägget… någon banna denna killen

FreddeR wrote:
    gå till din mamma!

de va ju du som började jävlas så om nån ska bannas så e de du

tjao jag känner av samma sak ibland i axlen, Tog du reda på vad det kunde vara hos kiropraktor??

Oska_r wrote:
    tjao jag känner av samma sak ibland i axlen, Tog du reda på vad det kunde vara hos kiropraktor??

nepp, ska dit på onsdag =)

Kan bero på att du har ”korta” bröstmuskler, brukar du stretcha? Prova annars att lyfta upp benen när du kör bänkpress. Har hört många som har blivit av med sina axelsmärtor genom att köra så.. Lycka til.

Tee wrote:
    Kan bero på att du har ”korta” bröstmuskler, brukar du stretcha? Prova annars att lyfta upp benen när du kör bänkpress. Har hört många som har blivit av med sina axelsmärtor genom att köra så.. Lycka til.

tack tee, nej jag har precis börjat stretcha pattar. tack tack ska testa de på fredag.

tjena jag har haft problem/värk i vänsteraxel…jag körde ofta bänk o bröst …kan de vara en inflammation eller ? jag har behandlat det med zon och ipren men de hjälper inte ?? allt jag får höra är vila?……ska jah göra?

Rebin wrote:
    tjena jag har haft problem/värk i vänsteraxel…jag körde ofta bänk o bröst …kan de vara en inflammation eller ? jag har behandlat det med zon och ipren men de hjälper inte ?? allt jag får höra är vila?……ska jah göra?

tycker du ska vila innan det blir värre. det kan ju inte bli sämre med lite vila iallafall.

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.