Sömnproblem

Home Forums Skador och rehabilitering Sömnproblem

• This topic is empty.
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author

Sover rätt dåligt nuförtiden, vaknar svettig ibland osv. Går alltid och sover före 11 och stiger upp 7, som jag sa, vaknar svettig, kan vakna efter 2 timmar och undra om det är morgon etc. Somnar bra som alltid men vaknar ofta, tex i natt vaknade jag 1, halv4, kl6 och det tog ju sin tid innan jag somnade igen. : :| ngn som har ett vettigt svar?

stressad? testa följa nåt avslappningsband innan du somnar

stressad är jag verkligen inte. 1dag i taget! stressar aldrig. ”tar man det lungt löser sig allt” brukar jag tänka :D

stressad är jag verkligen inte. 1dag i taget! stressar aldrig. ”tar man det lungt löser sig allt” brukar jag tänka :D
    Det är ngt annat finurligt som spökar, kan ju ändå inte vara att jag är utvilad så att jag sover dåligt i flera veckor :

Mat, dryck?

Dåligt samvete?

Har du varit med om någon traumatisk upplevelse? Kan vara detta som spökar, sådana symtom kan komma efter flera år. Dricker du kaffe eller tar du några mediciner innan du går o lägger dig?

Orolig eller spänd över något? ”Stress” handlar ju inte bara om mycket att göra och så. Eller är det något som har förändrats i ditt liv senaste tiden, någon ny vana eller något?

Jag har ibland perioder då jag vaknar väldigt många gånger varje natt. Ibland kommer jag på någon vettig orsak till det, ibland inte… Men det brukar hur som helst gå över efter ett tag.

Låter som någon typ av stress, antingen i privatlivet, känslomässigt eller vanlig överträningsstress…hade likande symtom då jag deffade och tränade hårt.

vid uppsökning av läkare kan du få propavan ordinerat vilket kanske skulle få dig i rätt balans igen.

vem har inte sömnproblem då

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.