- This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Skador och rehabilitering › Sträckning/muskelinflammation
Tjena!
Tänkte vända mig till er angående mina besvär. Har haft ont i bröstet ett par veckor och läkaren tyckte att det lät som en inflammation i bröstmuskeln. Han sa åt mig att käka ibumetin och ge fan i träningen ett tag. Vore det korkat att börja träna lungt efter en vecka? Och hur ska jag göra med bröstträningen?
Tacksam för svar!
Ingen som kan hjälpa mig och ge råd?
Läkaren har givit dig ett bra råd redan.
Ge fan i träningen ett tag.
Vanlig lågaktivitets syssla kommer göra mer nytta än att börja lyfta tunga biceps, triceps, axlar som kan/kommer involvera bröstmuskulaturen.
Med tiden kommer det bli bra, hur lång tid är omöjligt att svara på.
Vanlig lågaktivitets syssla kommer göra mer nytta än att börja lyfta tunga biceps, triceps, axlar som kan/kommer involvera bröstmuskulaturen.
Med tiden kommer det bli bra, hur lång tid är omöjligt att svara på.
Jo det känns som det nu. Har ganska ont i bröstet nu. Så en veckas vila blir nog två som det känns nu. Man vill ju vara hel och fortsätta träna en lång tid framöver. Tar gärna emot fler råd. Hur tycker ni att jag ska lägga upp träningen när jag ska träna igen?
Till att börja med så kan du väll träna muskler du inte har några problem med, exempelvis ben eller något annat?
Tutten gör ganska ont just nu så jag tar det nog lungt med träningen en stund nu så att inflammationen lägger sig
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY