- This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Skador och rehabilitering › Svaghet i Biceps 1 vecka efter träning
tjabba mina fellow muskelbuggare. jag har ett problem jag itne haft tidigare. jag tränade armar här en kväll rätt tungt, kanske inte spelar nån roll men jag slet verkligen ut mina muskler dom klarade inte av mer.
nu som sagt efter en vecka har ja bara 50% av min styrka i högerarm. muskeln känns mjuk och allmänt… mindre.. aldrig blivit såhär förut *orolig*. vad beror detta på? va gjorde ja för fel? kommer de bli bra igen ?
Är du helt säker på att den har blivit mindre? Inte så att du slarvat med maten?
Mindre tror jag nog inte att den är, annars om du kört ut biceps så hårt bör du nog vila dom ett tag och inte träna dom separat mer än 5-6 set
Biceps är en väldigt liten muskel som inte tål så jättemycket stryk, tänk på att du använder den i dragövningar också.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY