- This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Skador och rehabilitering › Ta bort ärr utan att förstöra pigment?
Har i min smått vilda ungdom samlat på mig en del ärr som jag inte trivs med idag. Många av dessa sitter också på fel ställen och skapar lite reaktioner från folk som jag börjar störas över nu. De går inte att dölja och på somrarna är det lite jobbigt att behöva gå omkring och tänka på sånt. Jag har vetat om att det finns laserbehandling mot sånt men vad jag har hört så förstörs alltså pigmenten där, och då spelar det istort sätt ingen roll om jag gör en sådan behandling för jag älskar solen och att ha vita sträck där istället för ärren är ju fan nästan samma sak. Ingen som vet om man har finslipat metoden lite idag så att den kanske inte sabbar några pigment? Eller finns det kanske rentav någon annan riktigt bra metod? Folk tar ju bort tatueringar med laser idag, lämnar inte det trasiga pigment kvar?
Jag kan inte hjälpa dig men jag vill bara säga att jag vet hur du känner för jag lider av samma problem, så jag väntar också spänt på svar från någon som vet.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY