Teared my left thigh…

Home Forums Skador och rehabilitering Teared my left thigh…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 43 total)
  • Author
    Steppen1983 wrote:
    Fy fan Zone, måste ta hårt:o , ännu en skada, you are crazy man, men det finns ingen hårdare än dig, you know why, because you are a REAL WARRIOR and a real warrior will rise no mather what. Får krya på dig ordentligt så du kan fortsätta pumpa på sedan. TRAIN EAT GROW

PEACE//Cesse boy

Thanx!
    Ingen fara…jag kommer att fortsätta träna mina 4 pass i veckan NO MATTER WHAT! Det enda som skulle kunna stoppa mig från att träna är om gud själv kom ner & hämtade mig!

Love yall!
    ZONE

Du är en one of a kind, men det vet du nog. Får hoppas benet blir bättre med tiden. Jag tänkte komma in till shopen och ta med lite movies till dig, får se om det blir den här eller nästa vecka.

zonecapone wrote:

Addegbg – Jag har ju inte dött…

Peace!
    ZONE

:D älskar din instälning,men mannen du är ett monster!hur ont gör inte det där..fast..som man säger smärta är bara vekhet som lämnar kroppen, så efter de andra skadorna så förstår jag varför du har blivit som du har blivit.. :p

zonecapone wrote:
    Thanx!
    Ingen fara…jag kommer att fortsätta träna mina 4 pass i veckan NO MATTER WHAT! Det enda som skulle kunna stoppa mig från att träna är om gud själv kom ner & hämtade mig!

Love yall!
    ZONE

YEAH boy, that´s true. HARDCORE!!! :emo-thumb

Love love LOVE your attitude mr Z! Hoppas det läker fint och SNABBT! :up: :up:

zonecapone wrote:
    Tack Martin…People just asume that you train with shitty form when you tear something…I never been training sloppy…körde strikt & sakta!

To me 150-170kg is light…Ive been doing a couple of reps on 250kg …

ZONE

Shit bro!!!

Har ju sagt att deär farligt o mysköra…

Ja vågar aldrig köra på under 200…….

Mer tid till heal:ande ciggarrer nu

I hackliften idag efter ca 12 rep…300kg Helt slut på alla vis,
    bara tanken på att du inte slutar reppa fick mig o trycka ur de sista.. I ett par helvetes rep till!

Aww :(

Här sitter jag och klagar på min axel som gått ur led, men det där ser fan så mycket värre ut. Diggar din inställning skarpt, tro mig, den inspirerar andra också! Keep up the good work bro’, you’ll recover in no time!

Lider med dig, ser inte kul ut!
    Men om den psykiska viljan hjälper dig att läka, är du återhämtad snart! Du är en grym förebild, så bli bra snabbt! Vi vill se mera Zone! :emo-thumb

Krya på dig!

Thanx till er alla & såå coolt att vi har några riktiga hardcore babes på forumet också!!
    Kom precis hem från ett rygg pass…I wont miss no workouts…Tränar på så vanligt som det går!

LOVE YALL!!!!
    ZONE

Please guys..understand that I dont like to hurt myself…
    But like everything else…instead of growing bitter I rather look at it lightly & make a little show out of it…thats just me..LOL!

Har fått låna en käpp av en polare…I walk with a limp & a cane just like the late B.I.G!

Heres a pic på benet från i gårkväll…

Love yall!
    ZONE

zonecapone wrote:
    But like everything else…instead of growing bitter I rather look at it lightly & make a little show out of it…thats just me..LOL!

Har fått låna en käpp av en polare…I walk with a limp & a cane just like the late B.I.G!

Love yall!
    ZONE

Sh****t AJAJAJ!! :| ;)

Helvete Zone jag vill veta vad frugan tycker =0)

Vanessa Frykman wrote:
    Helvete Zone jag vill veta vad frugan tycker =0)

Well…hon förstår sig inte riktigt på mig…

ZONE

zonecapone wrote:

Love yall!
    ZONE

Man can you even walk now? Looks crazy:|

Take care.

PEACE// C-boy

Steppen1983 wrote:
    Man can you even walk now? Looks crazy:|

Take care.

PEACE// C-boy

Yeah…barely…en ”människa” skulle nog inte gå med den här smärtan dock…
    Som sagt…har fått låna en käpp av en polare…I walk with a limp & a cane just like the late B.I.G!

Love yall!
    ZONE

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 43 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.