Home › Forums › Skador och rehabilitering › Teared my left thigh…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 april, 2007 at 12:00 #885155Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:Yeah…barely…en ”människa” skulle nog inte gå med den här smärtan dock…
Som sagt…har fått låna en käpp av en polare…I walk with a limp & a cane just like the late B.I.G!Love yall!
ZONETrue man, but you are a hard ass mathafakking WARRIOR GRRRR :emo-thumb love your spirit man.:p
PEACE!!!
20 april, 2007 at 12:10 #885156Anonym anvandareMemberSer inte så nice ut som sagt.
Menade inte att du tränar ostrikt innan, bara att det inte funkar för alla pressa sig till 100% i alla lägen.
Skulle vara grymt kul att köra nått pass med dig nån gång snacka om motivation
Grow BIG :up:
20 april, 2007 at 12:31 #885157Anonym anvandareMemberThanx Martin…min hjärna är dock funtad så..ON eller OFF…inget annat.
Mitt träningsupplägg kommer att fortsätta som vanligt…kommer att strunta i ben de kommande 2 veckorna dock…men sen kommer jag att köra det högra benet. Kommer även att fortsätta med samma mat…330g protein, 70g fett & 3300kcal….
Peace!
ZONE2 maj, 2007 at 19:16 #885158Anonym anvandareMemberHur ser skadan ut idag? Hoppas du är på bättringsvägen.
mvh / stenis
2 maj, 2007 at 21:00 #885159Anonym anvandareMemberstenis wrote:Hur ser skadan ut idag? Hoppas du är på bättringsvägen.mvh / stenis
Thanx for asking Stenis!
Ja jag har ju skadat mig förr men den här skadan är den smärtsammaste hitills!
Belive me jag brukar inte klaga but this mother did HURT!
Blånaden är nu efter 18 dagar nästan borta på benet…lite kvar runt knät…men jag är svullen i foten & några tår är blå. Jag börjar få mer rörlighet & kan böja benet till typ 75% & går nu utan att halta. Har de första 2 veckorne efter skadan tränat mycket axlar & armar men åkte nu på en förkylning & vilar några dagar. Idèn är att börja träna baksidor ben & vader när jag kör igång + även lite sparkar på det friska benet. Som jag sa tidigare så går jag även på lite diet & är i ”hyffsad” form..höjde fettet & sänkte carbsen med suveränt resultat more of that later…
Läkarna trodde ju som sagt före nyår att jag hade cancer…so really THIS IS NOTHING! Jag ser positivt på det hela…you can count your losses or your blessings…I count my blessings!
Once again thanx for caring…I`ll be back!Love yall!
ZONE2 maj, 2007 at 21:17 #885160Anonym anvandareMemberOff:
Du kan ju köra lite crippwalk fo´real
On:
Såg riktigt slitsamt ut, hoppas du bättrar dig snart! Aldrig kul att vara tvungen att stå över ett benpass..
Ett
2 maj, 2007 at 21:37 #885161Anonym anvandareMemberKul o höra att du är på bättringsvägen. Härlig inställning har du, det står helt klart. Hoppas du är igång snart igen. :up:
mvh/stenis
2 maj, 2007 at 21:37 #885162Anonym anvandareMemberMaQue wrote:Off:Du kan ju köra lite crippwalk fo´real
On:
Såg riktigt slitsamt ut, hoppas du bättrar dig snart! Aldrig kul att vara tvungen att stå över ett benpass..
Ett
Sant…men som sagt you can count your losses or your blessings…I count my blessings..
Peace!
ZONE2 maj, 2007 at 21:38 #885163Anonym anvandareMemberstenis wrote:Kul o höra att du är på bättringsvägen. Härlig inställning har du, det står helt klart. Hoppas du är igång snart igen. :up:mvh/stenis
Once again…thanx Stenis!
:emo-thumbZONE
2 maj, 2007 at 22:18 #885164Anonym anvandareMemberSTOP THE PRESS!!
Min Marie har också ett blått ben nu!!!
Hon krashade med cykeln framför en galen bilist som smet från platsen i dag!
Tur att ingen såg plåtarna…GGGGGRRRRRRRRRRR!ZONE
3 maj, 2007 at 16:12 #885165Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:STOP THE PRESS!!
Olyckor händer ju, men hur f-n kan man smita från platsen och sedan leva med sig själv?
Jaja, hoppas ni återhämtar er snart båda två!
//Nalle
5 maj, 2007 at 00:48 #885166Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:STOP THE PRESS!!
FY fan, that´s some bad shit and what an asshole. Förstår vad du menar att bilisten hade tur, jävla svin att bara dra, det är fan spöstraff på sådant. Jag hoppas du o damen återhämtar er bra. Take care hardcore man!
MVH cesse
22 maj, 2007 at 19:28 #885167Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:STOP THE PRESS!!
I min bok så är det dödsstraff på sånt
Och jag förstår att du tänker i samma banor8) -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.