träning efter att plockat bort stygn på ryggen

Home Forums Skador och rehabilitering träning efter att plockat bort stygn på ryggen

• This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author

hej!
    har inte postat så mycket på forumet men tänkte lägga en snabb liten fråga nu. det är nämligen så att jag sytt i ryggslutet och undrar nu om jag kan träna på som vanligt när jag klippt stygnen eller om det finns en risk för inflamation kort efter att stygnen är borttagna. någon kunnig som kanske varit med om något liknande?
    vore tacksam för svar.

whp wrote:
    hej!
    har inte postat så mycket på forumet men tänkte lägga en snabb liten fråga nu. det är nämligen så att jag sytt i ryggslutet och undrar nu om jag kan träna på som vanligt när jag klippt stygnen eller om det finns en risk för inflamation kort efter att stygnen är borttagna. någon kunnig som kanske varit med om något liknande?
    vore tacksam för svar.

Jag var med om nästan princip samma sak.
    Under tiden stygnen var där tränade jag enbat armar, när de klippt stygnen väntade jag en vecka med att köra tungt.. sen körde jag på som vanligt.
    Tror inte inflamations risken är så stor.. däremot kan ärret ”vidags” eller bli större så att säga.

tack för svaret.. :up:
    har märkt nu att man blir enormt rastlös när man inte kan gå till gymet och träna.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.