Tredje infektionen; asocial och nedstämd

Home Forums Skador och rehabilitering Tredje infektionen; asocial och nedstämd

• This topic is empty.
Viewing 3 posts - 16 through 18 (of 18 total)
  • Author

Ja, ni har säkert rätt allihopa. Men när man redan vilat fem veckor, så känns det tråkigt att vila två till.. Ja, ni vet ju själva. Säkerligen hjälper det inte heller med en massa tillskott, är mest för psykets skull som jag äter dem. (Försöker lura mig själv att jag snabbare blir frisk). Tack för att ni tar er tid att skriva! Uppskattas verkligen. kramar:)

Använd det bara när du känner att nåt är på gång inte under en längre tid då du är frisk.. Eventuellt nån vecka efter avslutad penicillinkur.

Hej har precis legat sjuk i 10 veckor,i en svår luftvägsinfektion.Det tråkiga för mig var att den första läkaren jag var hos,gav mig en pencilienkur i 10 dagar.Det visade sig att pencilinet inte tog då satt hon in ett nytt i tio dagar,det tog inte heller.Kontaktade en annan läkare som tog ett odlingsprov då hittade han vad för slags bakterie jag hade och satt in en ny pencilinkur på 14 dagar.Nu tog det men mitt allmäntillståd var kört i botten.Några dagar efter sista kuren åkte jag på en ordentlig förkylning.Har precis börjat träna.Jag har under min tid som sjuk pratat med infektionsexperter,dom säger att det finns ingen fara med att äta pencilien det är gamal skrock.Dom har rekomenderat att börja träna snarast o fåigång kroppen igen.Dom säger med att varför folk blir sjuka igen efter en infektion beror inte på pencilinen utan på att infektionen har tagit ner ditt allmäntillstånd.Så börja träna.

Viewing 3 posts - 16 through 18 (of 18 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.