Trött och hängig

Home Forums Skador och rehabilitering Trött och hängig

• This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author

Jag har kännt mig trött och hängig nu efter semestern. Kan det bero på allt småfestande som det ofta blir när man går ledig en längre tid? Vad ska man göra åt det hela? Järnbrist eller brist på nått annat?

Denna fråga är så omöjlig att svara på att jag inte vet var jag ska börja … Så länge du inte ger oss mer information kommer du ingenvart. Trött och hängig kan du vara av tusen orsaker.

Sandow wrote:
    Denna fråga är så omöjlig att svara på att jag inte vet var jag ska börja … Så länge du inte ger oss mer information kommer du ingenvart. Trött och hängig kan du vara av tusen orsaker.

+1

Det kan att du inte har kommit in i vardagsrutinerna än bara.

bunkra på en miviototal, lite zink/magnesium. ut o få lite frisk luft. sist men inte minst, get that but to the gym!!

obajt wrote:
    bunkra på en miviototal, lite zink/magnesium. ut o få lite frisk luft. sist men inte minst, get that but to the gym!!

Will do! Jag ska dit efter jobbet om nån timme! :emo-thumb

Såg förresten i din blogg att du ska bli instruktör på Malkars. Du får gärna ge mej lite tips i höst om du har tid och lust! (men det kan vi diskutera nån annanstans…)

fint, själv blir det oxå pass om en stund. när det är klart med instruktörs biten så kan vi boka en tid ;) dock ”får” jag bara hålla i nybörjar pass till att börja med. ska sen gå en utbildning och lixom bli ”utbildad” då kan vi snacka mer, men utanför gymmet kan vi ju snacka annars om jag har några tips el ideer :) jag har ett solklart tips redan nu. kör batolls bok som han nyss släppte, riktigt kul läsning och roliga/jävligt jobbiga pass.

Om det är järnbrist syns det ofta vid ögonen. Kolla under ögat (bakom undre ögonlock) om det är rött, är det inte rött kan det vara järnbrist.

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.