Home › Forums › Skador och rehabilitering › Underarmarna
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 december, 2005 at 16:31 #74427Anonym anvandareMember21 december, 2005 at 16:31 #589042Anonym anvandareMember
grejen är den att jag har tränat fram o tba i 5 år ung…När jag väl börjar komma upp i vikter specielt när jag kör Biceps så värker det som fan i underarmarna när jag har kört ett rep å ska lägga ner hantlarna det värker äna i själva benet i underarmen i hela underarmsbenet.Nåm som har nått bra svar på vad det är ??
21 december, 2005 at 19:06 #589043Anonym anvandareMemberMR Biceps wrote:grejen är den att jag har tränat fram o tba i 5 år ung…När jag väl börjar komma upp i vikter specielt när jag kör Biceps så värker det som fan i underarmarna när jag har kört ett rep å ska lägga ner hantlarna det värker äna i själva benet i underarmen i hela underarmsbenet.Nåm som har nått bra svar på vad det är ??Samma shit som jag har haft. Arbeta med att inte klämma åt hantlarna så mycket. Jag brukar försöka hålla hanteln så löst som möjligt, och det är då jag får den bästa kontakten. Antar att du har samma problem med rygg?
23 december, 2005 at 10:44 #589044Anonym anvandareMemberVoldemaahr wrote:Samma shit som jag har haft. Arbeta med att inte klämma åt hantlarna så mycket. Jag brukar försöka hålla hanteln så löst som möjligt, och det är då jag får den bästa kontakten. Antar att du har samma problem med rygg?Hur menar du med ryggen ??
25 december, 2005 at 13:33 #589045Anonym anvandareMemberHade samma problem en tid ..det värkte/ilade som f-n när jag släppte taget om hantlarna efter jag kört…men det gick bort av sig själv..
25 december, 2005 at 14:59 #589046Anonym anvandareMemberN
25 december, 2005 at 18:12 #589047Anonym anvandareMemberHar haft det problemet sen jag var 16 typ:) För mkt scottcurlande med för tunga vikter och sen en hel del tennis på det…tror också det rör sig om inflammerade underarmar. När det var som värst kunde jag knappt hålla i ett tennisracket ens när jag hade servat. Tyvärr har mitt aldrig släppt, min smala lycka är dock att det funkar att köra biceps med hantlar utan att det gör ont – alla former av stänger är helt uteslutna för mig, smärtan blir för stor:)
25 december, 2005 at 20:15 #589048Anonym anvandareMemberKänner igen det där. Värkte som tusan när jag släppte taget om stången, det gick över efter en tid då jag också började med greppträning. Vet inte om det hade någonting med saken att göra.
25 december, 2005 at 22:55 #589049Anonym anvandareMemberPeter Storhannus wrote:Känner igen det där. Värkte som tusan när jag släppte taget om stången, det gick över efter en tid då jag också började med greppträning. Vet inte om det hade någonting med saken att göra.Jaså? Hmm man kanske skulle införskaffa en gripper?
25 december, 2005 at 23:03 #589050Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Jaså? Hmm man kanske skulle införskaffa en gripper?Ja gör det! Vet som sagt inte om det var på grund av att jag började med greppträning som smärtan försvann, men de är iaf roliga att hålla på med, speciellt när man märker resultat. Att krossa en gripper man ett halvår tidigare knappt fått ihop är extremt tillfredsställande
26 december, 2005 at 00:32 #589051Anonym anvandareMemberPMar dig för att tråden inte ska bli helt OT:)
24 mars, 2008 at 00:15 #589052Anonym anvandareMemberProva Voltaren eller Zon gel (finns på Apoteket)
Lät som en dålig tv reklam men ett bra tips (y)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.