- This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Skador och rehabilitering › Usch och fy är sjuk.
Fick känningar i fredags kväll, när jag klev upp lördag morgon för att gå till jobbet vart jag helt tät i näsan och muskel stel. Gick till jobbet ändå men efter ett tag skickade mina kollegor hem mig för att vila och ta dö på förkylningen. Det har bara acclererat under helgen och det enda jag kan tänka på nu är, varför just jag och varför just nu!!!! När träningen gick som allra bäst och man börjat komma upp och bräcka alla sina PB. Käkar vitlök och vitaminer i massor nu. Hoppas man snart blir frisk så man kan börja och lyfta dessa beroedeframkallande vikter igen. usch och fy säger jag bara. Men som sagt finns säkert flera änn jag som känner såhära som jag nu. Snälla skriv isåfall, vill ju inte vara själv och sjuk om denna tråd.
// Sole
vet hur det känns, själv blev jag påkörd när jag cyklade till gymmet för två veckor sedan , inte precis bekvämt att göra en volt och landa rakt på svanskotan, glad att jag överlevde, men lika bitter över att inte kunna träna som jag vill…det var bara att lägga ner det
men nu ska jag komma igen!!!!!!!!!!!!
& det gör nog du med :up:
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY