- This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Skador och rehabilitering › Värk i armen
Körde armar tungt i torsdags. Efter att ha kört stångcurl körde jag sittande hantelcurls, vid varje set start gjorde det ont i armarna, men det släppte efter första repetionen. Körde klart passet och hade en liten gnolande smärta i armarna ett tag. Sen idag när jag körde bröst/rygg fick jag lov att avbryta efter 4 set rygg och 5 set bänk. Gjorde för ont i vänster arm. Smärtan känns som den sitter mitt inne i armen och gnolar och jag känner mig kraftlös. Någon som haft samma problem någon gång?
Körde tricpespass väldigt tung, 110 kg, brukar köra med max 90 annars. För första gången kände jag att benet i armen nästan vek sig. Olustig känsla. Har sedan dess sänkt vikterna och har inte problemet kvar. Ibland är det nog så att man är för stark för vad ens ben i kroppen tål tror jag. Musklerna orkar lyfta vikten men benen i kroppen orkar inte stå emot för trycket. Är det kanske så att jag och du behöver äta tillskott som förstärker benen i kroppen?
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY