- This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Skador och rehabilitering › Vart vänder jag mig bäst för mina besvär?
Jag har väll dragit ut på det och inte gjort något åt det, därför jag nu har endel smååkommor.
Spänningar i käkmuskulaturen. Också antagligen pga stress, använder bettskena med med halvbra resultat.
Ont i nedre delen av ryggen, svankar ev för mkt. Kommer och går, känns oftast då jag böjer mig framåt.
Ont i nacken/övre trapsen. En konstant smärta som ökar avtar. Skada jag fått genom att varit överstressad.
Ont i handleden då jag vinklar handleden bakåt, precis i vecket innan knölen på vänster sida. Uppkommer bara under belastning.
Fick problem med nån sträckning/skada i bröstbenet, dagen efter ett bröstpass. bra idag men vill gärna veta så jag inte gör bort mig igen.
har endel småproblem som ni ser och undrar vart jag bäst vänder mig. Har en tid hos vårdcentralen men det är om 3 veckor.
Jag kan rekommendera ffa duktiga sjukgymnaster och kanske även någon läkare eller naprapat. Du får dock ta det via PM.
Skicka gärna via pm. Fördel är såklart om de finns i linköpingsregionen.
Annars mottager jag gärna mer tips.
Har hittat en sjukgymnast i Linköping som bör kunna hjälpa dig med dina rygg- och nackbesvär, men du har ingen PM-funktion. Kan någon moderator fixa det?
Man söker normalt upp en bra Naprapat eller Kiropraktor. I andra hand sjukgymnast.
VA????
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY