vibrerande ögonlock

Home Forums Skador och rehabilitering vibrerande ögonlock

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 30 total)
  • Author

Hela kvällen har jag haft detta syndrom i min ena deltamuskel. Jävligt drygt!

Händer jätteofta med min rumpa när jag ska sova:p

Michan22 wrote:

Haha. Shake that ass!:P

ja va fan det rycks ju lite överallt läser jag själv så börjar vänstra sidan av munnen rycka och i samband med det börjar den vibrera men endast vid grislyft det e bara o tryck vidare ser härdat ut:up:

Hahahaha det vore en knäckande grym syn vilken sköning pease :emo-thumb

Ryckningar i ögat har jag haft från och till under femton år tror jag.

Mycket irriterande.

Men jag har vant mig vid det här laget.

Så har jag det oxå ibland. Får det ofta när man blir trött eller överansträngd.
    Ingen som helst fara!

Men förbannat irriterande… fick precis tillbaka det igen efter fler år utan och det har hållit på i tre dagar. Undre ögonlocket på högra ögat.

Jag är iofs väldigt stressad i grundläget just nu (massor på jobbet, ska till Hong Kong på lång tid för att jobba och är lite nervös/stressad inför det, har träffat ny tjej som jag vill inte vill ”bränna” osv.). Självförtroendet störs av det här faktiskt. Det syns om man tittar noga och jag är lätt iriterad i ögonen också. Hoppas det inte sitter i alltför länge…

Furiren wrote:
    Hela kvällen har jag haft detta syndrom i min ena deltamuskel. Jävligt drygt!

PRECIS detta hände mig.. Det var riktigt överdrivet ja låg där och försökte ändra sovpose så började axeln hoppa som fan.. Det bultade väldigt länge som ett hjärta ungefär..

Fick veta att man kan få ryck i ögat av stress, för lite sömn eller koffein…( de vanligaste orsakerna…)8)

Min flickvän får det även jag och det är pågrund av stress. Magnesium hjälper mot stress. Eller lås in dig i ett rum i en vecka så har du inget att stressa över om du är en stressad varelse :)

Michan22 wrote:

:up:

Har hänt på mig i princip nästan hela kroppen , störigast är väl när de händer på magmusklerna eller på ena bakaxeln. Brukar hjälpa om man håller en muskel spänd länge

gorgi wrote:
    Min flickvän får det även jag och det är pågrund av stress. Magnesium hjälper mot stress. Eller lås in dig i ett rum i en vecka så har du inget att stressa över om du är en stressad varelse :)

Det var nåt nytt! Stressforskningen kan läggas ner, magnesium är lösningen!:emo-thumb

Skämt åsido, sådana muskelryckningar beror väl på att det helt enkelt är en nerv som bestämt sig för att fyra av hela tiden utan anledning. Anledningen kan mycket väl vara överretning under längre tid (stress) även om det inte alltid är så.

Har fått det i ögonlocket och i benet tycker mest det e skönt nästan som massage

Får det lite då och då lite var stans. Många polare får det med. Jag har aldrig sett det hos någon annan dock. (tror inte någon sett mitt heller)
    Får det också ofta hos tandläkaren när man ska ”gapa stort”. Fast då i över eller underläppen.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 30 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.