Home › Forums › SKKF informerar › MTGP 2009 [Inställt, ny huvudsponsor sökes]
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 september, 2008 at 08:33 #733731Anonym anvandareMemberJorgen wrote:Det låter som en bra idé.
Och dom idéerna du hade där, dom har vi också haft. Och stött på lite div problem, ffa ekonomiska. Men mer om det i Västerås.
Väl mött där
Kommer besöka Olympia helgen innan så årets SM kommer gå i jetlag:s tidevarv
Vänl,,,
Tobbe10 september, 2008 at 10:45 #733732Anonym anvandareMembermuskelbyggarn wrote:Väl mött därKommer besöka Olympia helgen innan så årets SM kommer gå i jetlag:s tidevarv
Vänl,,,
TobbeOfftopic men: SVIN!
10 september, 2008 at 21:01 #733733Anonym anvandareMemberLars Berglund wrote:Offtopic men: SVIN!Offtopic 2:
:pVänl,,,
Tobbe10 september, 2008 at 23:59 #733734Anonym anvandareMemberLars Berglund wrote:Offtopic men: SVIN!Så sant det var sagt:whistle:
11 september, 2008 at 07:18 #733735Anonym anvandareMembermuskelbyggarn wrote:Väl mött därKommer besöka Olympia helgen innan så årets SM kommer gå i jetlag:s tidevarv
Vänl,,,
TobbeOfftopic: ännu en som kommer att vara drabbad av jetlag pga Olympia
Ontopic: Allmax/Optimum Grand Prix 2010?
Mvh
Martin12 september, 2008 at 11:06 #733736Anonym anvandareMemberRiktigt tråkit att mtgp inte blir av, men man får väl åka över till Norge eller Danmark då istället. Jag siktar nog på Sandefjord:up:
12 september, 2008 at 12:26 #733737Anonym anvandareMemberjohanna wrote:Riktigt tråkit att mtgp inte blir av, men man får väl åka över till Norge eller Danmark då istället. Jag siktar nog på Sandefjord:up:Vi får hoppas att SKKF ändrar på reglerna så vi får köra där. I så fall ses vi backstage!
12 september, 2008 at 13:10 #733738Anonym anvandareMemberVarför skulle vi inte få göra det? Jag mejlade styrelsen och förstod det som att det inte var några problem att köra Sandefjord trots att mtgp blir inställt så det hoppas jag verkligen på. Vill ju inte vänta ända till nästa december för att tävla.
Ja isåfall ses vi då!
12 september, 2008 at 18:34 #733739Anonym anvandareMemberjohanna wrote:Varför skulle vi inte få göra det? Jag mejlade styrelsen och förstod det som att det inte var några problem att köra Sandefjord trots att mtgp blir inställt så det hoppas jag verkligen på. Vill ju inte vänta ända till nästa december för att tävla.Ja isåfall ses vi då!
Utan att själv sitta i styrelsen törs jag lova att det självklart inte blir några problem. Bara man har licens och ansöker om internationell sanktion så ska det inte vara några problem (om man inte har några ouppklarade affärer med förbundet vill säga). Finns det inga svenska tävlingar ”på rätt sida året” så gör det inte.
Tyvärr verkar vissa tro att förbundet gör allt för att jävlas med de tävlande. Verkligheten är tvärtom. Men ibland kan en enskild uppleva att han/hon blir ”förföljd” eller dåligt behandlad, för att den stora massans väl och ve ska kunna garanteras. Plus verksamheten i stort. Som till största delen gagnar de tävlande.
14 september, 2008 at 04:33 #733740Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Utan att själv sitta i styrelsen törs jag lova att det självklart inte blir några problem. Bara man har licens och ansöker om internationell sanktion så ska det inte vara några problem (om man inte har några ouppklarade affärer med förbundet vill säga). Finns det inga svenska tävlingar ”på rätt sida året” så gör det inte.Tyvärr verkar vissa tro att förbundet gör allt för att jävlas med de tävlande. Verkligheten är tvärtom. Men ibland kan en enskild uppleva att han/hon blir ”förföljd” eller dåligt behandlad, för att den stora massans väl och ve ska kunna garanteras. Plus verksamheten i stort. Som till största delen gagnar de tävlande.
Låter super! Då får vi se om det blir Sandefjord, Oslo eller Loaded. Eller kanske alla tre,
14 september, 2008 at 13:15 #733741Anonym anvandareMemberDe här datumen hittade jag på nätet…
Loaded cup 2009 – 17 to 19 of april 2009
Finnish Springtime contest – April 18 2009
Oslo Grandprix – 26 April 2009
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.