Home › Forums › SKKF informerar › Ny gren testas 2008
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 juni, 2007 at 20:01 #819463Anonym anvandareMember
Hmmm…. det jag har sett av detta har varit rätt gay….skrämmande gay…. men man kanske kan fixa till nåt program som e mer…ogay Att göra nåt som skiljer sig helt från andra.
Isf finns intresse.
17 juni, 2007 at 08:35 #819464Anonym anvandareMemberQuote:7. Ingen del av dräkten får tas av under rutinenOch jag som tänkte bjuda på show..
21 juli, 2007 at 18:38 #819465Anonym anvandareMemberFitness för damer finns ju redan.
Tini
15 september, 2007 at 12:36 #819466Anonym anvandareMemberfinns det kvar -08 är jag sugen!
15 september, 2007 at 13:10 #819467Anonym anvandareMemberKleine wrote:Och jag som tänkte bjuda på show..Exakt samma tanke ploppade upp
15 september, 2007 at 14:37 #819468Anonym anvandareMemberDegpekka wrote:finns det kvar -08 är jag sugen!Det är just 2008, under vårens GP tävling i Västerås som det skall testas.
Så det är bara att köra.
15 september, 2007 at 21:16 #819469Anonym anvandareMemberJorgen wrote:Det är just 2008, under vårens GP tävling i Västerås som det skall testas.Så det är bara att köra.
:frust: haha! trög man är!
Men hur ligger det till då? det testat på våren och om det blir lyckat kommer det finnas med under hösten? vilken/vilka tävlingar under hösten isåfall?
Hoppas det flyter på bra då! för så grön som jag e vågar jag nog inte hoppa upp redan i vår! 😮Tack för att du redde ut lite saker! :up:
15 september, 2007 at 21:19 #819470Anonym anvandareMemberDegpekka wrote:Men hur ligger det till då? det testat på våren och om det blir lyckat kommer det finnas med under hösten? vilken/vilka tävlingar under hösten isåfall?Tack för att du redde ut lite saker! :up:
Det är något som får utvärderas efter vårens GP.
NP.
28 november, 2007 at 11:51 #819471Anonym anvandareMemberJorgen wrote:Det är just 2008, under vårens GP tävling i Västerås som det skall testas.Så det är bara att köra.
Citat från sidan
”Fitness för killar!
Skrivet av Janpeter Sangborn
2007-06-11
IFBB har sedan något år tillbaks Fitness för killar på sitt program. SKKF tänkte testa av intresset här i landet genom att redan nu annonsera att grenen kan finnas på programmet redan vid vårens Grand Prix i Västerås, första helgen i april.Det planeras för en öppen klass där även utländska gäster bjuds in.
För information om regler etc går du in på [www.ifbb.com/rules] ”
Det går inte att gå in på länken.. När ska man anmäla sig? hur? Går det bra att vara nybörjare? Om jag förstått rätt så finns inte chins, dips o rodd med utan lite gymnastiska övningar med musik i 2min då eller?
tacksam för svar28 november, 2007 at 16:44 #819472Anonym anvandareMemberchristofer79 wrote:Det går inte att gå in på länken.. När ska man anmäla sig? hur? Går det bra att vara nybörjare? Om jag förstått rätt så finns inte chins, dips o rodd med utan lite gymnastiska övningar med musik i 2min då eller?
tacksam för svarHade du klickat på regelverk på skkf.org har du hittat denna länken: [http://www.skkf.org/images/dokument/regelverk_2006/IFBBRulebook_2006Edition.pdf]
Man skall anmäla sig när inbjudan kommit ut. Eftersom det aldrig har varit någon fitness för herrar i Sverige så går det bra att vara nybörjare. Vilka moment som iingår står i reglerna.
28 november, 2007 at 19:37 #819473Anonym anvandareMemberJorgen wrote:Hade du klickat på regelverk på skkf.org har du hittat denna länken: [http://www.skkf.org/images/dokument/regelverk_2006/IFBBRulebook_2006Edition.pdf]Man skall anmäla sig när inbjudan kommit ut. Eftersom det aldrig har varit någon fitness för herrar i Sverige så går det bra att vara nybörjare. Vilka moment som iingår står i reglerna.
THX
28 november, 2007 at 21:31 #819474Anonym anvandareMemberBlir det fitness för damer i vår också?
3 december, 2007 at 08:49 #819475Anonym anvandareMemberFinns det några tankar på att utveckla Classic Bodybuilding för damer måntro? Jag väntar och hoppas
3 december, 2007 at 09:32 #819476Anonym anvandareMemberPia Jansson wrote:Finns det några tankar på att utveckla Classic Bodybuilding för damer måntro? Jag väntar och hoppasTankar finns, ja. Det gäller dock att hitta ett sätt att få till det så det funkar. I herrarnas lättare bb-klasser kan många utan problem platsa i CBB, vilket kan anses som ett ”problem” och bland damerna är det än svårare att hitta nån ”magisk formel” som fungerar. SKKF mäter och väger alla damtävlande under hösten för att få underlag till att utveckla nån sorts CBB för damer. Efter FF har vi fått ihop mätvärden som förhoppningsvis kan utvecklas till ”tjej-CBB”. Vi lär återkomma med mer info i frågan under nästa år.
3 december, 2007 at 09:36 #819477Anonym anvandareMemberVarför svarar ingen på min fråga:(: fitness för damer i vår???
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.