Sista anmälningsdatum Luciapokalen

Home Forums SKKF informerar Sista anmälningsdatum Luciapokalen

• This topic is empty.
Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • Author

Undrar när anmälan senast måste vara inne för att få vara med och tävla?

gotland wrote:
    Undrar när anmälan senast måste vara inne för att få vara med och tävla?

Tävla var?

Jorgen wrote:
    Tävla var?

Luciapokalen i Göteborg i december

Sista åren har det varit ca. 2 veckor innan!

Jonas Lundberg wrote:
    Sista åren har det varit ca. 2 veckor innan!

Tack! Då vet jag att det inte är någon stress i alla fall.

gotland wrote:
    Luciapokalen i Göteborg i december

Det står säkert på [www.luciapokalen.nu], eller kommer att stå där.

LP är inget SKKF arrangemang. :)

Jorgen wrote:
    Det står säkert på [www.luciapokalen.nu], eller kommer att stå där.

LP är inget SKKF arrangemang. :)

Tack! Då kollar jag där istället! Är lite nervös inför att missa saker så jag vill alltid veta allt och vara förberedd i god tid.

gotland wrote:
    Tack! Då kollar jag där istället! Är lite nervös inför att missa saker så jag vill alltid veta allt och vara förberedd i god tid.

Det är mycket bra. Synd att inte alla har samma framförhållning som du. :up:

Förra året var det tre veckor innan som var sista anmälningsdag. Jag tror det blir samma, eller kanske tom fyra veckor i år. Allt för att avlasta sekretariatet från sista minuten problem med licenser för föreningar och tävlande, så de kan lägga energin på och kring de två tävlingar som går helg i helg i början av december.

Hej
    jag tänkte tävla i lucia pokalen jag med (body fitness), kan man tävla utan klubb. det verkar som om de (3) klubbar jag har kollat med redan har fyllt kvoten på tävlande. Bor i Stockholm om det är någon som vet någon klubb som accepterar tävlande anmälningar såhär sent?

Nelli wrote:
    Hej
    jag tänkte tävla i lucia pokalen jag med (body fitness), kan man tävla utan klubb. det verkar som om de (3) klubbar jag har kollat med redan har fyllt kvoten på tävlande. Bor i Stockholm om det är någon som vet någon klubb som accepterar tävlande anmälningar såhär sent?

Nej, man måste tävla för en klubb. Annars kan man inte skaffa sig en tävlingslicens.

Kan inte gymmet du tränar på ansluta sig till SKKF? Då kan du tävla för dom.

:) Tack för ditt svar, mitt gym har inga planer på att skaffa licens, jag har frågat, de är ett ideellt gym med lite fokus på styrkelyft. Biffen har kanske lösningen :D

Nelli wrote:
    :) Tack för ditt svar, mitt gym har inga planer på att skaffa licens, jag har frågat, de är ett ideellt gym med lite fokus på styrkelyft. Biffen har kanske lösningen :D

Jepp, då var saken BIFF8)!

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.