100 kilo i marklyft som 10-åring

Home Forums Styrkehörnan 100 kilo i marklyft som 10-åring

• This topic is empty.
Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • Author

I gårdagens metro kunnde man läsa om Johnny Wahlkvist som redan som 10-åring markade 100 kilo. Starkt! Vidare kan man läsa att han ska vara med i europalaget i Arnold Sport Festival där han hoppas ta världsrekordet i bänk. Han får frågan: ” Arnold började som styrkelyftare och fortsatte med skådespeleri. Vore det något för dig? ”:D Johnny verkar dock redan vara proffs på media och svarar: ” Det är inte omöjligt. När jag träffar Arnold kanske han ser något som inte jag ser. ”:D

coolt :D

Haha skön snubbe. Vad har han för stats nu?

Han ska ha bänkat 337,5 enligt artikeln, när var hur framgick inte.

nasse wrote:

:pop:

yeah Buddy Light wight

[http://medlem.spray.se/johnnywahlqvist/] :pop:

Ingen liten kille precis 170kg :)

nasse wrote:

Kan det ha varit på rekordkampen i sommras utanför Lidköping? Han försökte sig på 346kg i bänkpress då för att slå ett nytt världsrekord. Dessvärre bommade han på det.

Sen vet jag inte om jag ska skryta med att jag tävlat mot honom i deadlift hold med en volkswagen eller om jag ska skämmas för att jag fick storstryk? Han vann med typ 1min över mig. Det roliga var att han vann förstapriset som var en weekend med en gratis hyrbil från Alfa Romeo och fick titeln årets Alfahanne 2007. Johnny som inte ens har körtkort, och tveksamt om han fått plats i förarsätet ändå. *s*

Haha läste lite slött och trodde killen var 10 år, märkte det rätt snabbt annars måste killen ha haft mustash vid födseln :)

HooKeN, du var inte ensam. :D

Johnny är e go kille och har en skön personlighet. Inte många som han med glimten i ögat

bustz0rz wrote:
    HooKeN, du var inte ensam. :D

Tänkte What the Fuck :yikes::D

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.