Home › Forums › Styrkehörnan › 17år o bänkar snart 300 !!!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 november, 2006 at 09:07 #873389Anonym anvandareMember
Är man 17 år och bänkar 300 snart så är det första man tänker på ”hur funkar det”. Det är inte mer än mänskligt att misstänka en sån person för konstigheter. Vi kanske har fel eller så har vi rätt, ingen vet. Är han ren så grattis är han inte ren så grattis ändå. Jag skulle inte ta 300 oavsett vad jag än spruta i mig. Alla gör som dem vill, det tråkiga är när folk gör sånt och låter det gå ut över andra. Har sett många exempel på det. Sett folk slå varandra på gymmet, kasta hantlar på varandra, smälla folk på käften på krogen utan någon större orsak. Patetiskt! Håll er rena.
28 november, 2006 at 12:34 #873390Anonym anvandareMemberTheBigOne wrote:Är man 17 år och bänkar 300 snart så är det första man tänker på ”hur funkar det”. Det är inte mer än mänskligt att misstänka en sån person för konstigheter. Vi kanske har fel eller så har vi rätt, ingen vet. Är han ren så grattis är han inte ren så grattis ändå. Jag skulle inte ta 300 oavsett vad jag än spruta i mig. Alla gör som dem vill, det tråkiga är när folk gör sånt och låter det gå ut över andra. Har sett många exempel på det. Sett folk slå varandra på gymmet, kasta hantlar på varandra, smälla folk på käften på krogen utan någon större orsak. Patetiskt! Håll er rena.Killen finns på kolozzeum och heter 130kgfinsksisu. Tror du att hans klubb och tränare inte skulle märka om han dopade sig? Jag tror inte de skulle uppskatta om nån junior i klubben tryckte en massa bola.
Faktum är att det går bli fruktansvärt stark ren. Det är fan så mkt mer problem när du ska bli knallhård och ställa upp i BB-tävlingar då det ryker väldigt mkt muskler om man inte tar ”tillskott”. Jag tycker du ska gå in i hans journal på kolozzeum och skriva där vad du tycker om att han dopar sig. Du får väl se vad han svarar. Förjävla illa att sitta och skriva saker bakom någons rygg när du inte har en jävla aning om killen i fråga.28 november, 2006 at 17:04 #873391Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:Killen finns på kolozzeum och heter 130kgfinsksisu. Tror du att hans klubb och tränare inte skulle märka om han dopade sig? Jag tror inte de skulle uppskatta om nån junior i klubben tryckte en massa bola.
Faktum är att det går bli fruktansvärt stark ren. Det är fan så mkt mer problem när du ska bli knallhård och ställa upp i BB-tävlingar då det ryker väldigt mkt muskler om man inte tar ”tillskott”. Jag tycker du ska gå in i hans journal på kolozzeum och skriva där vad du tycker om att han dopar sig. Du får väl se vad han svarar. Förjävla illa att sitta och skriva saker bakom någons rygg när du inte har en jävla aning om killen i fråga.tror du blandade ihop dom lite, 130kg finsk sisu heter freddy smutler eller något sånt.
28 november, 2006 at 17:15 #873392Anonym anvandareMemberErik__ wrote:tror du blandade ihop dom lite, 130kg finsk sisu heter freddy smutler eller något sånt.Precis, de är inte samma person.
Men att nämna Freddy i sammanhanget stödjer ändå Jacksatans ”teori”.
28 november, 2006 at 18:02 #873393Anonym anvandareMemberErik__ wrote:tror du blandade ihop dom lite, 130kg finsk sisu heter freddy smutler eller något sånt.Det stämmer, såg det nu.
28 november, 2006 at 18:33 #873394Anonym anvandareMemberMjao wrote:men lol, en tjockis som bänkar sin dubbla vikt, oj då.skämtar du eller ? bänka 300 pannor är inget du imponeras av ?
28 november, 2006 at 18:44 #873395Anonym anvandareMemberKan vi inte enas om att ju tyngre man är, desto svårare är det att bänka bw*2 och att jani rainela är fruktansvä’rt stark då han böjer 350 och drar typ 300 i mark förutom bänken.
28 november, 2006 at 20:15 #873396Anonym anvandareMemberErik__ wrote:Kan vi inte enas om att ju tyngre man är, desto svårare är det att bänka bw*2 och att jani rainela är fruktansvä’rt stark då han böjer 350 och drar typ 300 i mark förutom bänken.Det tycker jag låter som en bra tanke
30 november, 2006 at 19:52 #873397Anonym anvandareMemberDet tycks inte finnas några gränser längre! *InZaNe*
2 januari, 2007 at 18:44 #873398Anonym anvandareMemberAtt inte bli imponerad utan gnälla över att killen bara är fet är ju det löjligaste jag någonsin läst. Han är styrkelyftare, och tävlar inte i fitness. Olika människor har olika mål i livet, och istället för att bli bäst placerad i en fitnesstävling kanske denna killen är intresserad av att bli bäst placerad i en styrketävling.
Jag antar att ni skulle göra samma prestation bara ni var villiga att släppa utseendefixeringen och gå upp i vikt? LOL säger jag bara. Killen är otroligt begåvad oavsett vikt. 17 år och redan starkare än 99% av medlemmarna här. Måste svida lite antar jag och det är väl därför alla gnäller på honom.
2 januari, 2007 at 18:58 #873399Anonym anvandareMemberWennerberg wrote:Att inte bli imponerad utan gnälla över att killen bara är fet är ju det löjligaste jag någonsin läst. Han är styrkelyftare, och tävlar inte i fitness. Olika människor har olika mål i livet, och istället för att bli bäst placerad i en fitnesstävling kanske denna killen är intresserad av att bli bäst placerad i en styrketävling.Jag antar att ni skulle göra samma prestation bara ni var villiga att släppa utseendefixeringen och gå upp i vikt? LOL säger jag bara. Killen är otroligt begåvad oavsett vikt. 17 år och redan starkare än 99% av medlemmarna här. Måste svida lite antar jag och det är väl därför alla gnäller på honom.
Och skulle han nu få för sig att deffa ner sig skulle han nog dwarfa varenda jävel på en fitnesscen. Sen som du säger, han skiter nog fullständigt i om folk tycker han är degig. Han tävlar i bänkpress. Det smäller lite högre att vara i europaeliten i det än att vinna nåt inom fitness som mer är åt hobbyhållet.
2 januari, 2007 at 20:31 #873400Anonym anvandareMemberNevermore wrote:Och skulle han nu få för sig att deffa ner sig skulle han nog dwarfa varenda jävel på en fitnesscen. Sen som du säger, han skiter nog fullständigt i om folk tycker han är degig. Han tävlar i bänkpress. Det smäller lite högre att vara i europaeliten i det än att vinna nåt inom fitness som mer är åt hobbyhållet.han är världsmästare i SL också.
2 januari, 2007 at 21:37 #873401Anonym anvandareMemberVarför jämför ni grenar? Jag tycker att en som vinner VM i curling är en tönt, de har ju inga muskler, de är ju bara feta…Eller kolla på Schumacher, tanig liten och bänkar säkert inte mer än 80 pannor…vilken tönt, han ser inte jag upp till (Han tjänar ju bara pengar som alla vi samlat på forumet aldrig tjänar tillsammans under vår livstid…)
Som skrivet ovan, killen tävlar i styrkeövningar, tar dessa vikter vid denna ålder, han är ett unikum! Han gör det han och hans coach(er) tror gör att han ökar i ml, bp och bb kontinuerligt, om han sen är fet, smal, degig, röd, blå, grön eller luktar bajs spelar ingen roll, han tävlar i Styrkelyft, inget annat…han ska vara stark, punkt.
Diskussionen om någon använder otillåtna medel eller inte, till den diskussionen bifogar jag en bild:
4 januari, 2007 at 06:54 #873402Anonym anvandareMemberHahaha!
So true:emo-thumb
27 februari, 2007 at 17:51 #873403Anonym anvandareMemberHmm.. Han väger ju en del oxo.. Palla det?. Lindh, 94 kg lr nott och 170 i bänken / FATTAR INTE VARFÖR DU INTE KAN SKRIVA DDET SJÄLV … Mer impad över det… isf..
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.