Home › Forums › Styrkehörnan › 24 Hour Ghetto Workout
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 november, 2008 at 01:18 #485608Anonym anvandareMember
[http://www.youtube.com/watch?v=kDCxH88-9X8]
Vardagsmotion är alltid bra. :emo-thumb
1 november, 2008 at 01:18 #67605Anonym anvandareMember1 november, 2008 at 01:53 #485609Anonym anvandareMemberGår inte att se på filmen
1 november, 2008 at 02:10 #485610Anonym anvandareMemberinte var det dåligt inte.
1 november, 2008 at 04:05 #485611Anonym anvandareMemberå fan! Och dessa killar har aldrig varit på ett gym, bara ” Ghetto workout ” på dom. haha
5 november, 2008 at 06:25 #485612Anonym anvandareMemberHehehehe coola snubbar
7 november, 2008 at 07:59 #485613Anonym anvandareMemberJävla no-lifers.. ”That can’t afford to hit a gym” Sluta dega som nå jävla samhällsutsugare och skaffa sig ett jobb kan dom väl för fan göra.. skrämma iväg små barn från lekplatser o skit.. jävla apor in i jungeln!
7 november, 2008 at 08:23 #485614Anonym anvandareMemberMannet wrote:Jävla no-lifers.. ”That can’t afford to hit a gym” Sluta dega som nå jävla samhällsutsugare och skaffa sig ett jobb kan dom väl för fan göra.. skrämma iväg små barn från lekplatser o skit.. jävla apor in i jungeln!Och hur vet du att de refererar till sig själva i det uttalandet?
Det fetstilta var bland det dummaste jag läst på länge.
:frust:7 november, 2008 at 11:28 #485615Anonym anvandareMemberMannet wrote:Jävla no-lifers.. ”That can’t afford to hit a gym” Sluta dega som nå jävla samhällsutsugare och skaffa sig ett jobb kan dom väl för fan göra.. skrämma iväg små barn från lekplatser o skit.. jävla apor in i jungeln!Jösses. Stila dig för fan, gör läxan istället för att sitta här och gorma.
7 november, 2008 at 16:19 #485616Anonym anvandareMemberRasmus Andersson wrote:Och hur vet du att de refererar till sig själva i det uttalandet?
Det fetstilta var bland det dummaste jag läst på länge.Dom säger ju i början av videon att dom gör sin ghetto 24 HouR workout på stan för att dom nite har råd till gym… :frust::frust:
Vad fan var det som var dumt med det? Dom säger ju i videon att dom inte har tillgång till gym och att när dom väl hänger i sitt hood kan dom lika gärna träna på typ busshållsplatser gå runt på stan med bar överkropp och hålla på? Jag tycker i alla fall inte att det är ett propert beteende. Dom säger att dom inte har råd till gym men tid att skrämma bort småbarn från lekplatser och hålla på och clowna sig på stan kan man göra.. helt jävla äckligt.Marcus Syvertsen wrote:Jösses. Stila dig för fan, gör läxan istället för att sitta här och gorma.Vilken läxa, jag har väl sett videon precis som du har.. förstår inte varför jag har fått en varning jag har inte gjort något rasistiskt uttalande.. dom klättrar ju runt på busskurer och i lyktstolpar som apor? Då kan dom hoppa in i jungeln.. vit som svart.. Gör din egen läxa för jag har inte brytit mot någon regel.
7 november, 2008 at 16:22 #485617Anonym anvandareMemberAllvarligt.. blir bara förbannad.. går in på en lekpark tar en soptunna och kör bicepscurls i bar överkropp där det springer massa barn… det är ju fel?
Ingen som håller med?
7 november, 2008 at 16:24 #485618Anonym anvandareMemberMannet wrote:Ingen som håller med?Nej.
7 november, 2008 at 16:31 #485619Anonym anvandareMemberMannet wrote:Jävla no-lifers.. ”That can’t afford to hit a gym” Sluta dega som nå jävla samhällsutsugare och skaffa sig ett jobb kan dom väl för fan göra.. skrämma iväg små barn från lekplatser o skit.. jävla apor in i jungeln!Otrevlig attityd du har:(
7 november, 2008 at 16:34 #485620Anonym anvandareMemberFabrice wrote:Otrevlig attityd du har:(Svara på min följdfrågor istället tycker du det är trevligt ifall jag springer runt i bar överkropp och svettas runt dina barn i lekparken? Kanske göra din mormor orolig när hon väntar på bussen hoppa upp på busskuren som en annan idiot.
7 november, 2008 at 16:35 #485621Anonym anvandareMemberJorgen wrote:Nej.Nehe kanske ska springa hem till eran lekpark blotta mig lite för dina ungar
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.