Home › Forums › Styrkehörnan › 24 Hour Ghetto Workout
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 november, 2008 at 16:41 #485622Anonym anvandareMemberMannet wrote:Nehe kanske ska springa hem till eran lekpark blotta mig lite för dina ungar
Jag har varken lekpark eller barn. Det är dessutom mörkt, lite duggregn och bara 7 grader varmt. Men vill du vara ute och leka så skall inte jag hindra dig iallafall.
7 november, 2008 at 16:45 #485623Anonym anvandareMemberJorgen wrote:Jag har varken lekpark eller barn. Det är dessutom mörkt, lite duggregn och bara 7 grader varmt. Men vill du vara ute och leka så skall inte jag hindra dig iallafall.Vad rolig du var då! Du har inget annat att säga för att du vet att mina argument väger över vad du ens skulle kunna komma med.
7 november, 2008 at 16:48 #485624Anonym anvandareMemberMannet wrote:Vad rolig du var då! Du har inget annat att säga för att du vet att mina argument väger över vad du ens skulle kunna komma med.Argument?
Mannet wrote:Nehe kanske ska springa hem till eran lekpark blotta mig lite för dina ungar[img=http://www3.b92.net/ipb_images/style_emoticons/default/huh.gif]
7 november, 2008 at 19:49 #485625Anonym anvandareMemberSkiter i den här tråden du har ändå inget att komma med
7 november, 2008 at 19:50 #485626Anonym anvandareMemberMannet wrote:Skiter i den här tråden du har ändå inget att komma medDet tycker jag du gör rätt i. :up:
7 november, 2008 at 20:13 #485627Anonym anvandareMemberMannet wrote:Dom säger ju i början av videon att dom gör sin ghetto 24 HouR workout på stan för att dom nite har råd till gym… :frust::frust:Dom säger till dom som inte har råd till gym, då frågar jag igen:
Hur vet du att ”dom” i det här fallet är just dom själva?7 november, 2008 at 21:13 #485628Anonym anvandareMemberPositiv respons från Daniel:
Diggar Chinskillen :up:Starkt jobbat!7 november, 2008 at 23:06 #485629Anonym anvandareMemberJag håller med Mannet :up:
Jag skulle då inte vilja ha mina egna barn lekandes i en lekpark där folk i grupper, vita eller svarta spelar ingen roll utför sin träning med redskap man faktiskt använder själv, till vardagliga saker. Det känns, precis som Mannet sa, lite djungel över det hela och inte som dagens samhälle borde se ut. Nej Marcus stila till dig själv och förstå vilket samhälle vi faktiskt lever i idag.
8 november, 2008 at 01:18 #485630Anonym anvandareMemberInstämmer, om inte det här är en plojgrej (vilket jag antog det var) så är det ett jäkligt ociviliserat beteende. Men o andra sidan är det väl bättre att dom hänger i en telefonstolpe och spänner ”absen” än att dom röker crack o rånar folk, som många andra in the ghetto..
8 november, 2008 at 01:45 #485631Anonym anvandareMemberJag tror helt och hållet att det bara är ploj, det finns en video där de kallar sig
Ruff Ryders – Fitness from the streets, hela filmen baserar sig på övningar man kan göra överallt(Vanligtvis lekparker). Hur som helst så tjatar de om och om och om igen hur j***a bra dem är och att ingen gör något liknande etc etc. De har till och med öppnat ett eget tränings center utomhus med bara stänger typ med en egen logotyp. Så detta verkar väl vara gensvaret till dem….Någon lär bli skjuten i slutändan. Se filmen så förstår ni, allt handlar om att bli så stor och stark att man kan klappa till alla som försöker ge en skit. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.