Andy Bolton drar 455 kg i marklyft

Home Forums Styrkehörnan Andy Bolton drar 455 kg i marklyft

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 49 total)
  • Author

Det är många som gör det memo, tror dig. Tror dock inte rono gör det med tanke på hans attityd: ”det där är dåligt för ryggen”…

[youtube=-SMZNvDJX_U]

det är så sannt

var fixar du alla filmer föresten

sarbaz wrote:
    Citerar honom rakt av:

”benched 302.5kg tonight then got 317.5kg will post video clip soon”

Han har förbättrat bänken avsevärt. Det var hans svaga länk förut, men nu har han inga sådana. Helt sjukt.

precis, jag har för mig att han låg kring 280 kg eller så för ett tag sen men nu har han ju en extrem serie. tänk om han skulle kunna få till 530- 320- 450. 1300kg sammanlagt det har han ju snart. inte långt kvar till 3000lbs.

sarbaz var fixar du alla filmer å bilder på dom stora grabbarna?

rinse wrote:
    precis, jag har för mig att han låg kring 280 kg eller så för ett tag sen men nu har han ju en extrem serie. tänk om han skulle kunna få till 530- 320- 450. 1300kg sammanlagt det har han ju snart. inte långt kvar till 3000lbs.

Precis, det grejar han mycket snart tror jag.

sarbaz wrote:
    Det är många som gör det memo, tror dig. Tror dock inte rono gör det med tanke på hans attityd: ”det där är dåligt för ryggen”…

[youtube=-SMZNvDJX_U]

trångsynt du måste vara alltså, Skitsamma ok ? :)

memo wrote:
    sarbaz var fixar du alla filmer å bilder på dom stora grabbarna?

Finns på youtube…

En sjukt häftig video på en minst sagt brutal lyftare alla kategorier:

[youtube=65jovqRDaDs&NR]

Kanske det bästa jag någonsin sett i träningsväg om man glömmer bort Chuck Vogelpohls träningsvideo.

rono wrote:
    trångsynt du måste vara alltså

Varför det?

sarbaz wrote:
    Varför det?

släpp det i stället..

Han är stark . slut

Enda jag ville få ut av de egentligen va att ”skadar de ryggen med såna tyngder?”
    sen hade de varit bra

rono wrote:
    släpp det i stället..

Han är stark . slut

Enda jag ville få ut av de egentligen va att ”skadar de ryggen med såna tyngder?”
    sen hade de varit bra

alltså träning som gör en starkare STÄRKER ryggen. det enda som skadar ryggen är felaktig träning och dåligt utförande.
    så lägg ned skada ryggen snacket.

Vilka killar! Grabbarna lär ju ha hyfsade handslag med greppen de sitter inne på.

mvh Boven

Lite offtopic men skulle vilja veta.
    sarbaz: Varför är de så runda om magen?

Pilen wrote:
    Lite offtopic men skulle vilja veta.
    sarbaz: Varför är de så runda om magen?

För att de äter mycket mat.

samt större buk ger större stadighet. krävs en stark bål för o hålla vikterna.

dock verkar det alltid va så att i näst tyngsta viktklassen är alla hårda. o sen i tyngsta klassen är alla 50kg feta :D

Alex Thunholm wrote:
    samt större buk ger större stadighet. krävs en stark bål för o hålla vikterna.

dock verkar det alltid va så att i näst tyngsta viktklassen är alla hårda. o sen i tyngsta klassen är alla 50kg feta :D

Precis, det måste vara av någon anledning (och inte pga. maten). Men en stor buk är knappast starkare. Antar själv är för att det ger stabilitet (mer massa) och tyngdcentrum läggs på ett mer gynsamt ställe.

sarbaz: Du vet mycket väl att det inte var det svaret jag ville ha. :frust:

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 49 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.