Angående Lumpen

Home Forums Styrkehörnan Angående Lumpen

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

Jag är 17 år och har funderat på att gå lumpen. Är relativt bra tränad men är det så att när man går lumpen så förlorar man mer muskelmassa än vad man bygger på?

Gå Lumpen ? Helt omöjligt att svara på en så idiotisk fråga!
    Om du bygger ? Ja det beror på hur du tränar vad du har för tjänst (aktivitet) Hur du äter osv…

slitzer wrote:
    Jag är 17 år och har funderat på att gå lumpen. Är relativt bra tränad men är det så att när man går lumpen så förlorar man mer muskelmassa än vad man bygger på?

I regel så finns det väl tid att träna på kvällarna om man orkar så jag ser inte varför man ska behöva tappa i muskelmassa.

Fredrikn wrote:
    I regel så finns det väl tid att träna på kvällarna om man orkar så jag ser inte varför man ska behöva tappa i muskelmassa.

Jag kan bara tala för mig själv och jag gick ner ganska mycket när jag låg inne, vi hade ingen tid till träning (gym) och om vi nu hade haft det så hade jag garanterat inte orkat iaf. :p

Men det beror nog på vad du ska ligga innne som.

Nordberg wrote:
    Jag kan bara tala för mig själv och jag gick ner ganska mycket när jag låg inne, vi hade ingen tid till träning (gym) och om vi nu hade haft det så hade jag garanterat inte orkat iaf. :p

Men det beror nog på vad du ska ligga innne som.

Det beror nog som du säger helt vad man har för befattning.
    När jag gjorde lumpen hade vi 90% av alla kvällar fria och då gick det fint att köra styrka.
    Okej, när man var ute i fält blev det ju lite värre dock.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.