Home › Forums › Styrkehörnan › Äntligen sprängdes 100 Gränsen!
Grattis! , Själv ska jag ge mej på 100kilogram om 3 veckor Vore skönt å ta de
Grattis! Jag tog 95kg igår, så jag är inte långt efter nu! Sist jag maxade tog jag 80 så jag hade visst ökat lite.
kuul, jag väntar tills ja slår det åxå ….Men jag har en lång väg dit, har lyft 60 max å tränar med 45-50 kg Men nog ökar det med kilor efter vad tiden går
Grattis
Idag Hände Det, Skistången stod laddad med 100kg…Ja la mig till rätta på bänken och lyfte ut, sänkte ner stången till bröstet och pressade upp de lätt. var tvungen å pussa vikterna efteråt. FAAAN VA SKÖNT! 110 känns inte omöjligt om nåra veckor
Grattis!
Thx man :p
Grattis! En euforisk känsla, minns när jag tog 100kg i knäböj första gången.. tog dock 10 år ytterligare innan man tog 200:p Räknar kallt med 300kg om 10 år till
keep up the good work!:up:
Grattis till er!
Måste själv berätta att jag tog 105 kg denna vecka. Inte alls därför jag sökte upp tråden och sa grattis .
Detta ögonblick har jag väntat på i ca. 7 år efter att jag slutade med styrketräning och hade då mitt max på 97,5 kg för att ha börjat pånytt för ca. 3 månader sen.
Gratulerar :up:
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY