Är det möjligt?

Home Forums Styrkehörnan Är det möjligt?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)
  • Author

Vet inte ifall jag missar någonting men kan det stämma att hon kör så tungt? Fake?

[youtube=EWwpYhe6fJ0]

Haha Snygga kläder och ljud hon gör :P och det måste vara fejk :D

Glömde bort vad jag skulle titta på:p

Fejk eller inte, i vilket fall som helst så är hon riktigt bitig;)

Jag är bra mycket bitigare än vad hon är men jag klarar inte en 6:a med 42.5 kilos hantel i varje näve med så pass strikt utförande som hon ändå har. Inte många som kan heller. Men att hon gör det är för mig ett mysterium.

Hennes biceps kanske fäster längre ner på underarmen, så hon får en bättre hävstångsverkan.

henkebenke wrote:
    Hennes biceps kanske fäster längre ner på underarmen, så hon får en bättre hävstångsverkan.

Ja, precis… Måste vara det. :frust:

Tycker det sysn på sättet hon lyfter upp hantlarna från golvet att det är nåt mysko. Även om hon skulle orka köra på dt vikterna skulle det vara tyngre att lyfta upp dem för att komma i startpostition. Kan inte vara på riktigt det där.

i call it a fake!

För mig är det helt otroligt, jag vet hur tunga 3:orna är, att hon ska köra med 4:or på det strikta sättet, i dont think so. Hur fejkar man? Och varför fejka när man är i så pass fin form som hon faktist är? Fattar inget.

Very big fake……vissa reps ser lättare ut än andra:up:
    trevlig tjej annars

Jag skulle tippa att det är fuskhantlar som de använt sig av (typ som de fuskviktskivor som är relativt vanliga vid amerikanska plåtningar).

Blyg överdel!

Sjyssta porrfilmsstön också.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.