- This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Styrkehörnan › Är fortfarande smal ..
Tjena. Kille, 17 år, tränat i ett år nu. Men är fortfarande nästan lika smal i ”mittenpartiet” på kroppen som jag var då. Visst, jag har fått muskler, men vill ändå bli grövre strax över höften och under axlarna. Kroppen är formad som ett timglas typ, kanske inte så extremt men ändå. Man ser skitsmal och vek ut när man har tajtare tröja på sig, vilket inte är så snyggt.
Någon rutinerad som har något råd på nåt speciellt sätt jag ska träna eller käka för att fixa en ”rakare” kroppsbyggnad? Tack.
PS: Är det ingen som förstår hur jag menar så äre ba skriva så kan ja möjligen skicka bild. Gör fan allt för att få hjälp.
Ät mat, träna smart och vila tillräckligt. Det är det enda du behöver tänka på. Sluta upp med alla dumma tankar om att ”Jag måste se ut si eller så”. Du är bara 17 år gammal, finns ingen mening att börja ha massa konstiga funderingar. Storleken kommer med tiden. Det kanske inte är det svar du hade hoppats på, men så här är det.
hah fan va rätt
träna sidan/yttre magmuskler, Då slipper du timglasformen och ser aningen grövre ut. Vill du ha massa under axlarna är det ju bara att träna mer Rygg. Framförallt Latsen (vingarna).
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY