Att hitta gym i Stockholm

Home Forums Styrkehörnan Att hitta gym i Stockholm

• This topic is empty.
Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • Author

Jag flyttade just hit till Stockholm och söker efter ett gym att träna i. Om någon har bra ideer så är det bara att skriva. Jag bor i Solna, så om det finns att bra ställe vart man slipper lätt med buss eller t-bana, det skulle vara bra. Jag har besökt några gyms här men har inte varit så hemskt nöjd med dom.
    Ja är en idrottare och ska skulle vara grymt och gymmet har en bra squat rack åtminstone. Dessutom reverse hyper, glute ham raise, och i allmänhet, vria vikter är väl välkomna. En styrkelyftnings- eller tyngdlyftningssal sku säkert vara det bästa…

Tja!
    kan bara säga STK kommer du älska!
    STK ligger i sundbyberg, vid fredsgatan. det är en storidrottsanläggning sporthall, idrottsplan. kanske simhall också. Ligger nära tunnelbana och buss och är billigt. Tränar inte där själv men har varit där någon gång. Tycker absolut att du borde testa det.

Karta från hitta.se: [http://hitta.se/ViewDetailsPink.aspx?Vkiid=t0YydCNRDqzfVGZtdpQp1w%3d%3d&Vkid=11175306&SearchType=4&UCSB%3aWflWhite=1a1b&UCSB%3aWflPink=4a&UCSB%3aTextBoxWho=Idrottsf%f6reningar&UCSB%3aTextBoxWhere=Sundbyberg]

dani3 wrote:
    Tja!
    kan bara säga STK kommer du älska!
    STK ligger i sundbyberg, vid fredsgatan. det är en storidrottsanläggning sporthall, idrottsplan. kanske simhall också. Ligger nära tunnelbana och buss och är billigt. Tränar inte där själv men har varit där någon gång. Tycker absolut att du borde testa det.

jess, tack ska du ha, jag ska kolla läget där!

Vet inte var du har varit och kollat men. World class i solna, nautilus kanske ? World class sumpan hehe

Kanske kan du hitta något gym som passar
    [http://www.alltomstockholm.se/StockholmsArtikel.aspx?bid=890005&act=9&kid=5]

har precis börjat träna på stk. bra gym :)

Delije_Srbija wrote:
    har precis börjat träna på stk. bra gym :)

Akta dig för javatrollkarlen bara.

Gillar för övrigt STK skarpt!

Jay wrote:
    Akta dig för javatrollkarlen bara.

Gillar för övrigt STK skarpt!

javatrollkarlen? :)

? vem fan e han? :D

Han är mannen som trollar bort muskerna hos dem han inte gillar, och det är mååånga!

(STK ;) )

jag tränade på STK i 1,5 år ungefär. helt okej, billigt och väldigt hardcore. sen testade jag 2 månader på world class i sumpan, tyckte det var tråkigt där (antagligen för att jag inte kände någon) började sedan på nautilus. nautilus finns i solna buisnies park och i hallonbergen (åk tunnelbana från solna centrum, mot akalla och gå av i hallonbergen)

Spader wrote:
    jag tränade på STK i 1,5 år ungefär. helt okej, billigt och väldigt hardcore. sen testade jag 2 månader på world class i sumpan, tyckte det var tråkigt där (antagligen för att jag inte kände någon) började sedan på nautilus. nautilus finns i solna buisnies park och i hallonbergen (åk tunnelbana från solna centrum, mot akalla och gå av i hallonbergen)

edit: sats finns också i sumpan.

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.