behöver svar ang deff

Home Forums Styrkehörnan behöver svar ang deff

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

Hej!

1 januari ska jag börja hård deff ej så kunnig innom ämnet men jag ska göra mitt bästa. Har jag varit sjuk ett tag vilket har gort att jag inte kunnat träna så jag har legat hemma o käkat godis o kollat på film istället så jag har gått upp hela 10 kg. Så nu undrar jag om det är möjligt att gå ner 15 – 20 kg på 6 månader? Välldigt tacksam för alla svar och tips behöver all hjälp jag kan få :pop: :)

jag har kört deff nu i 7½ månad.
    gått ner från 28% underhudsfett eller mer….ville inte ha reda på det då och ej heller nu. men har gått ner från 96,2 kg till 80,2 kg idag
    och ligge rpå just nu 10,9% i bf….rätt stolt öve rmig själv, gått upp lite muskler oxå :)
    går hos en kostrådgivare varannan vecka för kontroll och översyn öve rkosten ochg ändrar allt eftersom
    kostar en del men helt o håller klart värt det ifall du vill satsa

Har också deffat ca 7 månader nu och gått ner ca 13 kg, dom första 10 kg var rätt lätt men dom 3 sista var betydligt svårare. Ligger på runt 5% BF nu och tycker jag uppnått mitt resultat.:emo-thumb

Gå inte ut för hårt utan ta tid på dig och ha tålamod så ska du se att det går bra. Tycker själv att löpning innan frukost är riktigt effektivt när det gällar att få fram formen. Ät bra och varierat.

Det e absolut möjligt, jag har gått ner 13kg sen slutet på juni, kan ju va så att man tappar muskler/styrka om man går ner för snabbt men jag hade inga muskler när jag började så :)

mattias_k wrote:
    Hej!

1 januari ska jag börja hård deff ej så kunnig innom ämnet men jag ska göra mitt bästa. Har jag varit sjuk ett tag vilket har gort att jag inte kunnat träna så jag har legat hemma o käkat godis o kollat på film istället så jag har gått upp hela 10 kg. Så nu undrar jag om det är möjligt att gå ner 15 – 20 kg på 6 månader? Välldigt tacksam för alla svar och tips behöver all hjälp jag kan få :pop: :)

Den här sajten slänger jag in till dem med frågor om deff! Använder den själv och tycker den förklarar bra på vad man ska göra:
    [http://www.styrketraning.com/sida/deffa]
    Lycka till!

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.