- This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Styrkehörnan › Bilar :)
Vet att det inte är så imponerande siffror men ville dela med mig av mina nya bedrifter
Carpull: drog en 940 på 1.5 ton 10 meter på 12 sekunder i lätt lutning uppåt med ett smalt rep idag=)
drog samma bil i sele ca 30-35 meter på lite över en minut i ca 5-6 graders lutning uppåt.
Första gången jag testar att dra något så det känns jävligt gott i kroppen nu
Puttade öven bilen 10 meter med handbromsen ilagd och lyfte en natur sten på ca 50 kg över huvudet (kämpat som fan med den jävla stenen ett tag! och nu gick det äntligen
Ville bara dela med mig till någon, min flickvän tycker träning snacket börjar bli tjatigt tur att man har er boys and girls!
Jag och min vän har bestämt att vi ska testa med två volvos på plan mark nu i helgen förloppet kommer att filmas och läggas upp om jag lyckas
Nice!
Carpull: drog en 940 på 1.5 ton 10 meter på 12 sekunder i lätt lutning uppåt med ett smalt rep idag=)
drog samma bil i sele ca 30-35 meter på lite över en minut i ca 5-6 graders lutning uppåt.
Första gången jag testar att dra något så det känns jävligt gott i kroppen nu
Puttade öven bilen 10 meter med handbromsen ilagd och lyfte en natur sten på ca 50 kg över huvudet (kämpat som fan med den jävla stenen ett tag! och nu gick det äntligen
Ville bara dela med mig till någon, min flickvän tycker träning snacket börjar bli tjatigt tur att man har er boys and girls!
Haha, mitt senaste forhallande tog slut pga det. Bra jobbat och lycka till :up:
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY