Home › Forums › Styrkehörnan › Bluff eller hulken?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 april, 2007 at 14:58 #888931Anonym anvandareMember
Om jag skulle bluffa skulle jag inte ”bara”ta 260 i bänkpressen och så skulle jag tagit 500 jämt i böjen:pop:….när jag ändå är igång lixom..
17 april, 2007 at 15:26 #888932Anonym anvandareMemberTycker det verkar grymt, men undra om alla lyften är utförda samma dag, lär ju ta rätt bra på en. Jaja imponerande som fan iallafall. peace
17 april, 2007 at 20:15 #888933Anonym anvandareMemberTror man är extremt lättlurad alternativt -kan ingenting om träning, ifall man går på den videon. 50årig gubbe som lyfter mer än världens styrkeelit och det utan några dräkter eller lindor, tänk efter lite själva!
17 april, 2007 at 20:39 #888934Anonym anvandareMemberHmmm ja det verkar ju rätt så konstigt måste jag säga…
Men nog faan såg det tungt ut. Bara av intresse, hur skulle dom fuska? Tillverka egna vikter? Det var iaf skönt böj på stången!
Grymmt imponerande i vilket fall som helst, nog var han grymmt stark alltid.
17 april, 2007 at 21:45 #888935Anonym anvandareMemberDe där e för bra för att va sant, tvivlar kraftigt på att dom där 50-kilos vikterna e korrekta.
17 april, 2007 at 23:02 #888936Anonym anvandareMemberMorris wrote:Hmmm ja det verkar ju rätt så konstigt måste jag säga…Men nog faan såg det tungt ut. Bara av intresse, hur skulle dom fuska? Tillverka egna vikter? Det var iaf skönt böj på stången!
Grymmt imponerande i vilket fall som helst, nog var han grymmt stark alltid.
Hur kan du säga..nog var han grymt stark alltid ??!! Det kanske är 150kg på?
17 april, 2007 at 23:54 #888937Anonym anvandareMemberFidde_Mannen wrote:Hur kan du säga..nog var han grymt stark alltid ??!! Det kanske är 150kg på?Ja vad tror du!! det är väl bara att kolla på stången när han går ut, det är garanterat inga 150kg, en stång böjs inte så mycket och gungar inte så mycket av 150kg det vet nog alla… tror du att han har tillverkat en egen stång som är mera böjlig eller? Så pga den slutsattsen så är han grymmt stark det kan det väl endå inte råda något tvivel om.
Låt höra din teori.
*fattar inte varför alla skall vara så grymmt skeptiska jämt… visst det är kanske inte 450kg men nog är det mycket*
17 april, 2007 at 23:57 #888938Anonym anvandareMemberen OL stång gungar med inte sådär jättemycket vikt.
Sen hade väl killet tillverkar kettlebells i aluminium för att faka, så varför inte skivstångsvikter heller, jag tror inte en sekund på skiten i filmen.
tror knappst det finns någon såndär människa som bott i innersta mother russia, eller amazonas djungel som kommer fram och är starkare än alla på jorden
edit: när jag träna på nått ”innegym” så böjde sig stången något helt förskräckligtav 200kg
edit2: haha ser ut som dåligt skådespelari efter lyften också haha
18 april, 2007 at 00:07 #888939Anonym anvandareMemberErik__ wrote:en OL stång gungar med inte sådär jättemycket vikt.Sen hade väl killet tillverkar kettlebells i aluminium för att faka, så varför inte skivstångsvikter heller, jag tror inte en sekund på skiten i filmen.
tror knappst det finns någon såndär människa som bott i innersta mother russia, eller amazonas djungel som kommer fram och är starkare än alla på jorden
edit: när jag träna på nått ”innegym” så böjde sig stången något helt förskräckligtav 200kg
edit2: haha ser ut som dåligt skådespelari efter lyften också haha
Kan absolut hålla med om att det verkar lite allt för otroligt att det skulle vara 450kg utan dräkt… och även det du skriver om amazonas
18 april, 2007 at 08:27 #888940Anonym anvandareMemberÄrligt, talat tror jag inte på filmen, men man vet ju ändå, omöjligt att spekulera. Ganska cool film iaf. haha
Btw, har OL stång på mitt gym och inte fan böjer den sig så mycket på långa vägar även upp mot 300kg.
18 april, 2007 at 08:31 #888941Anonym anvandareMemberfeejk..skulle vikterna stämma skulle han knappast vara en okänd snubbe. utan passare också,usch
18 april, 2007 at 13:35 #888942Anonym anvandareMemberJag tror det är fejkat. Har väldigt svårt att tro nåt annat.
18 april, 2007 at 15:36 #888943Anonym anvandareMemberMisspepp wrote:feejk..skulle vikterna stämma skulle han knappast vara en okänd snubbe. utan passare också,uschHåller verkligen med om det… inte så smart även om det vore 200+ kg heller.
18 april, 2007 at 16:27 #888944Anonym anvandareMemberFy fan va pinsamt!
Snacka om sopa.18 april, 2007 at 16:29 #888945Anonym anvandareMemberMorris wrote:Ja vad tror du!! det är väl bara att kolla på stången när han går ut, det är garanterat inga 150kg, en stång böjs inte så mycket och gungar inte så mycket av 150kg det vet nog alla… tror du att han har tillverkat en egen stång som är mera böjlig eller? Så pga den slutsattsen så är han grymmt stark det kan det väl endå inte råda något tvivel om.Låt höra din teori.
*fattar inte varför alla skall vara så grymmt skeptiska jämt… visst det är kanske inte 450kg men nog är det mycket*
Va e det som säger att det e en riktig stång då?!
Använd skallen.
Galenskaparna har gjort samma sak i en tv pryl så dom e lika stark dom oxå då?!
Va trött ja blir… -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.