Home › Forums › Styrkehörnan › Brorsans 200 och 210 bänk till kloss
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
13 oktober, 2009 at 12:22 #603874Anonym anvandareMemberDougHepburn wrote:Jag är också allergisk mot tröjor och annat men en 18-åring som klarar det där är inte svag. Även ”bara” dubbla kroppsvikten (raw) är en enorm prestation för en så ung kille.
Vad väger han förresten?
:up:han väger mellan 68-70kg.
16 oktober, 2009 at 10:06 #603875Anonym anvandareMemberbänkpress wrote:Tröjja stark? plus kloss? haha…Var det inte du som skulle pröva att tävla raw? När får vi se videos från det?
17 oktober, 2009 at 01:41 #603876Anonym anvandareMemberGalet starkt! 210kg är ju fan tungt att bara lufta ut, inte direkt som att varken tröjan eller klossen är till mycket hjälp då. 18 år och inte ens 70 kg
tung?! Grym talang :emo-thumb17 oktober, 2009 at 19:56 #603877Anonym anvandareMemberChristoffer vann DM på 175kg idag vägandes 70.8kg….
17 oktober, 2009 at 20:22 #603878Anonym anvandareMemberVad gör tröjan? Är den för ryggstabilitet ?
Coolt att han klarar så mycket! Starkt!!
20 oktober, 2009 at 18:26 #603879Anonym anvandareMemberGrattis du är grymt bra!
21 oktober, 2009 at 17:17 #603880Anonym anvandareMemberShrimpy wrote:Vad gör tröjan? Är den för ryggstabilitet ?Coolt att han klarar så mycket! Starkt!!
Den gör att man kan bänka mycket mer än vad man klarar egentligen
*väntar på alla SLare som ska döda mig nu*
22 oktober, 2009 at 12:32 #603881Anonym anvandareMembersamutown wrote:Den gör att man kan bänka mycket mer än vad man klarar egentligen*väntar på alla SLare som ska döda mig nu*
Så länge man inte ”got balls” nog att gå upp på ett podie och tävla så orkar jag inte lägga ner någon energi på att jaga upp mig….
23 oktober, 2009 at 08:44 #603882Anonym anvandareMemberbänkpress wrote:Tur att mer folk har fått upp ögonen för whats the point with that shirt?…Har ingen med den egna styrkan att göra…
Ge simmarna tillbaka deras superdräkter same shit same cheat.Fusk är att trycka i sig fullt med steroider.
Att använda sig av bänktröja är att följa reglerna (och det är helt OK att tävla utan också om man vill).Så istället för att sitta vid sidlinjen och skrika om att folk fuskar och sedan slänga upp en video på en gymbänk i en smithmaskin för att bevisa sin egen fullkomlighet så vore det väl dags att kliva upp på flaket för att visa hur stark du är?
23 oktober, 2009 at 12:10 #603883Anonym anvandareMemberVad tycker bänkpress om doping??? det är ju verkligen att fuska och få kroppen att göra vikter den egentligen inte klarar av samt att det är förbjudet både på tävling och i svensklag.
Bänktröja är tillåtet i tävlingsreglerna….
23 oktober, 2009 at 12:26 #603884Anonym anvandareMemberFredrik Svensson wrote:Vad tycker bänkpress om doping??? det är ju verkligen att fuska och få kroppen att göra vikter den egentligen inte klarar av samt att det är förbjudet både på tävling och i svensklag.Bänktröja är tillåtet i tävlingsreglerna….
Bra skrivet. Tror vi alla redan vet var bänkpress står i dopingfrågan, vilket gör hans tjat om ”fusk” än mer komiskt.
23 oktober, 2009 at 16:09 #603885Anonym anvandareMemberSluta tjafsa annars blir jag förbannad.
2 november, 2009 at 18:27 #603886Anonym anvandareMemberbänkpress wrote:Tur att mer folk har fått upp ögonen för whats the point with that shirt?…Har ingen med den egna styrkan att göra…
Ge simmarna tillbaka deras superdräkter same shit same cheat.Hallåå, vad är det här då ??
Herr ”Bänkpress” som fann sig illa berörd i bänkpress tråden när jag sa att jag litar inte på folk som inte sätter upp filmbevis på sina lyft, snackar skit om grabben som satt upp video på sin enorma 210 kilos press ??
Han började skitsnacket med att jag skulle ”dra når gammalt över mig” och att jag är ”en klen litten gubbe” och sen får JAG förseelsemarkering ”för trams” men inte han ???!!!
För trams ??
Jörgen – du är en idiot !
Och ”Bänkpress är en ständig källa till bråk, som jag förstått även om jag är relativt ny här, men att ha honom kvar blir din egen straff.
Nu får du straffa mig med ytterligare 3 poäng, jag skiter i en sådan forum
2 november, 2009 at 18:40 #603887Anonym anvandareMemberNaäj wolfshade! Har redan tyckt dina synpunkter är intressanta så nu får skärpa till dig, inte lämna forumet!
För övrigt tycker jag allt över 140kg bänk är grymt, tror väl att tröjan kan hjälpa med 20-30kg? Så då ligger han ju ändå på över 150kg raw vilket är riktigt grymt med tanke på åldern.
2 november, 2009 at 18:41 #603888Anonym anvandareMemberwolfshade wrote:Hallåå, vad är det här då ??Herr ”Bänkpress” som fann sig illa berörd i bänkpress tråden när jag sa att jag litar inte på folk som inte sätter upp filmbevis på sina lyft, snackar skit om grabben som satt upp video på sin enorma 210 kilos press ??
Han började skitsnacket med att jag skulle ”dra når gammalt över mig” och att jag är ”en klen litten gubbe” och sen får JAG förseelsemarkering ”för trams” men inte han ???!!!
För trams ??
Jörgen – du är en idiot !
Och ”Bänkpress är en ständig källa till bråk, som jag förstått även om jag är relativt ny här, men att ha honom kvar blir din egen straff.
Nu får du straffa mig med ytterligare 3 poäng, jag skiter i en sådan forum
Vem har sagt att du är den enda som blev varnad i den tråden?
Och vad menar du med att kalla mig för idiot? Ffa när du inte har en jävla aning om vad som händer.
Jag behöver inte banna dig, du skiter ju i detta forumet så jag förväntar mig att slippa se fler poster av dig.
Adjö.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.