Captains of Crush – Vad klarar ni?

Home Forums Styrkehörnan Captains of Crush – Vad klarar ni?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 188 total)
  • Author

Har stängt 3an men gör det knappast längre. Har inte tränat med dom på över 1 år tror jag. Har lånat ut alla :D Killen som har lånat dom stänger 3an, och har en cm kvar på 4an. Han är sjuk. Drar 130-140 i enhandsmark. Han är född greppstark.

stridis wrote:
    Tja när jag testade en RT, så klarade jag 67.5kg och då klarade jag 110kg i enhandsmarklyft. Så ja det är skillnad.

ok ;)

Vad är rolling thunder? :)

[http://www.youtube.com/watch?v=E4WNQ1XzDgY]
    :)

Updates CoC 2.5 idag! Lång väg till 3:an men man får väl se :)

Var hittar man CoC i Stockholm? Orkar inte beställa på nätet från för mig mindre kända sites.

Cash is king.

PangCake wrote:
    Var hittar man CoC i Stockholm? Orkar inte beställa på nätet från för mig mindre kända sites.

Cash is king.

Köp från ironmind istället. Det är inte krångligt och snabb leverans.

För övrigt så stänger jag coc #2 när jag vill nu :)

Jag kör med Heavy Grip 250

Hej,

Kan någon tipsa mig om vilken jag skall köpa? Jag har bara kört med vanlig ”motions”-grepp tränare. Dom gör jag hur många som helst med. Hur tråkigt som helst, blir bara mjölksyra.

Har tränat regelbundet senaste 3 åren. Vill inte bara få ihop en utan kunna köra några reps på.

Funderar på #1 eller #1.5, vad tror ni?

Hälsn.

T.

jag har tagit 3.ans gripper med høger hand
    kommer inte ihåg vad jag tog med vænster….

arne vi ses på gymmet//mange

Teancum wrote:
    Hej,

Kan någon tipsa mig om vilken jag skall köpa? Jag har bara kört med vanlig ”motions”-grepp tränare. Dom gör jag hur många som helst med. Hur tråkigt som helst, blir bara mjölksyra.

Har tränat regelbundet senaste 3 åren. Vill inte bara få ihop en utan kunna köra några reps på.

Funderar på #1 eller #1.5, vad tror ni?

Hälsn.

T.

Budo&Fitness har RB Grippers, har själv precis lyckats klämma ihop 180lb grippern men mer ska ska det bli. :)

Blir det RB istället för CoC så bör du ta en styrka runt 100-130lb tippar jag på

Skapligt om man fixar 2,5man om man är 20 år?

Beställt coc 2.5 :) Hur stor skillnad är det på #2 och #2.5?

samutown wrote:
    Beställt coc 2.5 :) Hur stor skillnad är det på #2 och #2.5?

Ganska stor faktiskt, det är bara träna, det är seg träning men det ger resultat. Har för nuvarande lagt mina åt sidan, men ska återupptas då jag finner de lämpligt.

Om man klarar cirkus 50-60 reps med en grepptränare på 100 ?pounds? från budofitness, vilken klarar man då?
    Vet ifall det räknas i pounds, men förhoppningsvis förstår ni. Vågar inte länka ^^,

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 188 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.