- This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Styrkehörnan › dadsaa
dwefdwefwesfwefwef
Jag kan tycka att det är lite väl många muskelgrupper varje gång. Och rygg både tis, tors och fredag låter lite mkt. Muskelgrupper måste få vila mellanåt med. jag hade nog satsat på att träna kanske bröst och triceps tillsammans om du inte vill träna biceps och triceps tsms ryggen kan man ju träna med magen och kanske benen själv. vill du träna rygg flera dagar i veckan bör du köra så det blir iaf 2 vilodagar emellan
Sorry skrev fel jag tränar rygg på tisdag och fredag bara. Men jag har tänkt på att byta plats på rygg och biceps. Skulle det funka bättre?
Att 3 dagar i veckan för en muskelgrupp skulle vara för ofta är så kallad ”bro-science” och stämmer inte överhuvudtaget.
Är man van att träna en bicepsdag, en ryggdag, en underarmsdag, en tådag, en örondag, så känns det kanske mycket i början med 2-3 gånger per muskelgrupp i veckan men det är det inte.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY