Det här är då det starkaste jag sett vad tycker ni?

Home Forums Styrkehörnan Det här är då det starkaste jag sett vad tycker ni?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 30 total)
  • Author

[http://www.youtube.com/watch?v=WiH8BAK92Yk]

utförandet kan dock diskuteras

Som Bear säger kan ju utförandet diskuteras, men det är i alla fall en bedrift!

Ser bra ut, utförandet kan ju diskuteras.

Bear wrote:
    utförandet kan dock diskuteras
    lat3c wrote:
    Som Bear säger kan ju utförandet diskuteras, men det är i alla fall en bedrift!
    Capricorn wrote:
    Ser bra ut, utförandet kan ju diskuteras.

Sätt igång.

Voldemaahr wrote:
    Sätt igång.

+1

Vad är det för fel på utförandet? :frust:

Utförandet kan absolut diskuteras. Vill man ha ordentlig aktivering av de muskler som roterar ryggraden skall man vrida överkroppen. Det görs inte här.

olle wrote:
    Utförandet kan absolut diskuteras. Vill man ha ordentlig aktivering av de muskler som roterar ryggraden skall man vrida överkroppen. Det görs inte här.

Ja eller hur!?! På samma sätt som att gubbarna som curlar upp 50-60kgs hantlar är noga med att vrida med lillfingret i toppläget :P

helt riktigt, ser mer ut som en jojjo:)

Om man kollar på hur killen ser ut och vet vad han sysslar med så hade man inte klagat på utförandet.
    Killen är elit styrkelyftare i staterna och har vunnit diverse elittävlingar. Bland annat knäböjt 400+ med bara dräkt och bälte, alltså inga lindor.
    Så jag tror han vet vad som funkar utförande mässigt och träningsmässigt.
    Jag blir i alla fall riktigt imponerad med tanke på reps antalet och inga dragremmar. Och vad är egentligen korrekt utförande.
    Har ju en känsla att han kör den för att bli starkare och då kör han den på de viset för att de funkar för honom.

Erik.H wrote:
    Om man kollar på hur killen ser ut och vet vad han sysslar med så hade man inte klagat på utförandet.
    Killen är elit styrkelyftare i staterna och har vunnit diverse elittävlingar. Bland annat knäböjt 400+ med bara dräkt och bälte, alltså inga lindor.
    Så jag tror han vet vad som funkar utförande mässigt och träningsmässigt.
    Jag blir i alla fall riktigt imponerad med tanke på reps antalet och inga dragremmar. Och vad är egentligen korrekt utförande.
    Har ju en känsla att han kör den för att bli starkare och då kör han den på de viset för att de funkar för honom.

+1

Till er som vill diskutera utförandet !!..:D

okej..en väldigt tung vikt i af..men jag såg honom inte göra en enda reps strikt…det ser ut som om han häver upp vikten från början och man ska som olle sa helst vrida överkroppen..! men som du säger erik så ser det ut som om han vet vad som funkar för honom och jag kan inte direkt klaga på resultatet…!

Utförandet ser utmärkt ut på den vikten och det antalet repetitioner.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 30 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.