Dips med extra kroppsvikt

Home Forums Styrkehörnan Dips med extra kroppsvikt

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 45 total)
  • Author

Haha Samir… det var fan inte dåligt!:D

Har faktiskt gått i de tankarna ett tag ( hur mycket kan jag dippa)

blev sjukt inspirerad nu; Tack Samir.:emo-thumb

Vill minnas att jag gjort en 8:a på 45 kilo med egen vikt på 105 men det är nu en tid sedan. Men nån 100 lär det inte bli..

Grymt snyggt!!!

ska testas har gjort 8 med 85 men ej godkända får se hur många godkända de blir nästa vecka:D

PatrikBergman wrote:
    Grymt bra gjort;)

Tack

Peter Fredriksson wrote:
    Fett nice, Samir!

Tack =)

Andreas Guiance wrote:
    Bästa jag har gjort är en relativt snygg åtta med 40 i bältet när jag vägde 68 eller något i den stilen. Tycker alltid att det gör så jävla ont att ha bältet på sig också; det klämmer och har sig:) 85 tror jag inte ens att jag skulle ta mig upp i ställningen med

Hehe visst e det obekvämt
    kedjan skar in skönt i ljumskarna när man tog ett ben´i taget upp för ställningen. Nåste komma på ett bättre sätt att ta mig upp så jag kan testa 100kg någon gång =)

Marcus Syvertsen wrote:
    Jag borde fan i ren protest mot denna överlägsenhet låsa tråden, banna Samir, och lägga mig under täcket med en flaska sprit för att dämpa min sorg.

heheh det räcker att du låser tråden så ingen annan typ mr Blanca-Emil kommer och slår mig på fingrarna..

Fortress wrote:
    Starkt gjort, du får också ett plus i kanten då du innehar ett par rejäla ben som bidrar till din kroppsvikt. Många som är bra på dessa övningar brukar sakna allt vad benvolym heter. Jag själv gör mig inte äns besväret med att försöka dipsa på en vikt av ca 113kg.

Hehe 113 e väl inget fortress =)
    Tack för pluset i kanten också.

pasanen wrote:
    Haha Samir… det var fan inte dåligt!

Har faktiskt gått i de tankarna ett tag ( hur mycket kan jag dippa)

blev sjukt inspirerad nu; Tack Samir.:emo-thumb

Vill minnas att jag gjort en 8:a på 45 kilo med egen vikt på 105 men det är nu en tid sedan. Men nån 100 lär det inte bli..

Grymt snyggt!!!

Kul att kunna inspirera.
    Testa och släng upp en folm här sen. Skulle vara kul att se.

Emil Lundberg wrote:
    ska testas har gjort 8 med 85 men ej godkända får se hur många godkända de blir nästa vecka:D

Ej godkända kan ju innebära en hel del olika grejjer.
    Men oavsett så e det sjuuuuuuuuuukt bra om du har gjort det,

Filmbevis krävs dock =)

Samir wrote:

Ej godkända kan ju innebära en hel del olika grejjer.
    Men oavsett så e det sjuuuuuuuuuukt bra om du har gjort det,

Filmbevis krävs dock =)

hehe jag förstår hur du tänker men mina ”dips” är 90 grader:) film bevis kommer nästa vecka om min axel tycker det låter som en bra idé men de ska den nog köra:) oavsett så kmmer film imon 1-2 veckor senast:)

Starkt gjort av dig oavsett!

Grymmt!

[youtube=U6Vwib_HQkQ]
    Jag borde ju förstås ha lagt en 1,25kgs vikt till så hade jag haft exakt min egen vikt i bältet men… :D
    4x70kg vid en vikt av 71kg blev det iaf.

Undertaker wrote:
    Jag borde ju förstås ha lagt en 1,25kgs vikt till så hade jag haft exakt min egen vikt i bältet men… :D

Fifan – starkt:buttrock:

Tack! Men det var nog skittungt!:p

Helt mongostarka

blev 4 på 82 idag med film men inte nöjd, kom på att jag skulle köra dips nästan i slutet av passet (bröst+triceps) så på fredag eller måndag blir det dips då kommer film oavsett resultat.

Undertaker wrote:
    [youtube=U6Vwib_HQkQ]

Starkt som fan. Verkligen imponerande.

Emil Lundberg wrote:
    blev 4 på 82 idag med film men inte nöjd, kom på att jag skulle köra dips nästan i slutet av passet (bröst+triceps) så på fredag eller måndag blir det dips då kommer film oavsett resultat.

Vad är du ine nöjd med ?

Släng upp filmen. Grymt bra gjort i så fall.

Här är mitt sista bidrag. Nu skiter ja i tunga vikter i dipsen för denna gången.

Inte världens djupaste, men men.. i princip 90

DIps kv+ 100kg *1
    [youtube=IMBF74xKiQM]

Totalt 187kg

mitt in i passet påtok för trött…. de är jag inte nöjd med, borde finnas nån rep till då. film kommer! behöver bara bli rätt dag för triceps pass igen.

Samir wrote:
    Starkt som fan. Verkligen imponerande.

Tack så jätte mycket!
    Att höra sånt från dej höjer motivationen oerhört mycket!!:)

Quote:
    Här är mitt sista bidrag. Nu skiter ja i tunga vikter i dipsen för denna gången.

Inte världens djupaste, men men.. i princip 90

Fan va starkt!:up:
    100kg i bältet kan jag nog bara drömma om!:sleepy:

sjukt starkt! bästa jag gjort e kv + 25 x 8 rep meh suger på dips

blir fan inspirerad o öka lite! måste ändå packa mera massa på mina underutvecklade triccar.

Bra jobbat killar.måste testa själv

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 45 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.