En annan gammal styrkeidol

Home Forums Styrkehörnan En annan gammal styrkeidol

  • This topic is empty.
Viewing 4 posts - 16 through 19 (of 19 total)
  • Author
    Posts
  • #570184
    Grus wrote:
    Lägg ner det där hur fan kan man spänna muskler med (OLJA) i och få top på dom o lite räfflor?…

    Har tittat mycket på hans armar och inte fan är det en gnutta olja i dom där… så sluta diskutera olja om alla som har/hade stora armar…

    Fan blir så jävla förbannad öppna ögonen fö fan!

    Plus det är imot reglerna att diskutera ämnet OLJA!

    Håller med Grus, vad ja vet så existerade det inte på den tiden,Jag har personligen sett hans armar live i solna-hallen på nära håll, och dom såg definitivt inte ut som några greg valentino klumpar

    #570185

    [http://forum.body.se/showthread.php?t=11090]

    #570186

    Jag såg några bilder efter en olycka han råkade ut för någon gång på 90-talet.
    Han var inte stor då!!! Det ända som inte hade försvunnit helt, var hans armar!!

    #570187
    pawlope wrote:
    Jag såg några bilder efter en olycka han råkade ut för någon gång på 90-talet.
    Han var inte stor då!!! Det ända som inte hade försvunnit helt, var hans armar!!

    Han var med om en riktigt läskig bilolycka där hela bilen blev till skrot. Minns att dem påstod att om det inte vore för alla hans muskler hade han varit död.
    Armarna var klart mindre när han lämnade sjukhuset.
    Alla som följde strongman på 90-talet minns säkert alla jämna och tuffa kamper mellan manfred och magnus magnusson.

Viewing 4 posts - 16 through 19 (of 19 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.