Home › Forums › Styrkehörnan › Er ålder + era maxnings vikter!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 oktober, 2006 at 23:00 #496185Anonym anvandareMembernightcore- wrote:
!Jag som nu är 13 år (snart 14 år i september). Jag är start som en 15 åring men det är en annan sak c(^^,)o
Om nu jag tar 65 kg i bänkpress.. och bara är 13 år.. va på ett annat gym med en kompis och de va mycket större och bättre. Det va också mer folk där, dom stog bara och glodde med jag tog upp en 15 kg hantel och nästan skrattade.. sen med jag hade gjort 10 reps på varje arm så va dom lite smått förvånade. Men sen började jag skratta med de va en 16 åring som tog upp en 8 kg hantel..
!:bb: :bb2: :bb3:
Så vad tar tar du i hantel/bänkpress och vilken ålder är du i?En som jag värvade till vår klubb JÖNKÖPINGS SK! Har tränat 3 månader, väger 56 kg, och tar 82 kg i bänk, så du kan va tyst pöjk…
7 oktober, 2006 at 10:46 #496186Anonym anvandareMembernightcore- wrote:
!Jag som nu är 13 år (snart 14 år i september). Jag är start som en 15 åring men det är en annan sak c(^^,)o
Om nu jag tar 65 kg i bänkpress.. och bara är 13 år.. va på ett annat gym med en kompis och de va mycket större och bättre. Det va också mer folk där, dom stog bara och glodde med jag tog upp en 15 kg hantel och nästan skrattade.. sen med jag hade gjort 10 reps på varje arm så va dom lite smått förvånade. Men sen började jag skratta med de va en 16 åring som tog upp en 8 kg hantel..
Uppenbarligen är du inte speciellt fokuserad om du kan ta in vad folk runt omkring dig uttrycker när du tränar.
Varför skrattade du åt honom? Oavsett om du är stark eller svag bör du vara ödmjuk mot andra tränande. Ditt beteende borde hänvisas tillbaka till sandlådan där något klokt barn som har lärt sig det här med respekt kunde dunka in det i huvudet på dig…
1 november, 2006 at 12:38 #496187Anonym anvandareMemberEn sextonåring på en polares klubb gör en fin singel på 190 kg i marklyft, ass to the grass.
1 november, 2006 at 13:21 #496188Anonym anvandareMemberDu är inte mer än medioker, du borde lyftas ner på jorden.
Shit man blir ju trött av den här sortens männskor1 november, 2006 at 13:34 #496189Anonym anvandareMemberAngelica wrote:Ditt beteende borde hänvisas tillbaka till sandlådan där något klokt barn som har lärt sig det här med respekt kunde dunka in det i huvudet på dig…:up:
1 november, 2006 at 13:37 #496190Anonym anvandareMembersarbaz wrote:En sextonåring på en polares klubb gör en fin singel på 190 kg i marklyft, ass to the grass.Ass to the grass måste se rätt knepigt ut i marklyft.
Förstår dock hur du menar ändå…:emo-thumb
15 december, 2007 at 22:41 #496191Anonym anvandareMembernightcore- wrote:
!:bb: :bb2: :bb3:
Så vad tar tar du i hantel/bänkpress och vilken ålder är du i?Bara en fråga??? Tror du att du är gud eller??? 100kg i mark o väger 55kg o har tränat ett år??? E de nåt o skryta om??? O sen skratta åt nån på gymmet??? Fan vilken tönt asså… O din fråga om ålder o vikt o bänk o mark o allt va de hette så kan ja bara svara att ja också tar 100kg i mark o ja väger bara 48kg o är även jag bara 13år… men ja skulle inte skryta om de… Fixa bättre attityd grabben:|
16 december, 2007 at 17:08 #496192Anonym anvandareMemberKung Bruno wrote:Hoppade du över lektionerna i svenska?OnT: Ni båda är starka. Grattis till era resultat.
Hehe, Fick faktiskt Vg- i svenska:up: Fattar inte hur de gick till:p
O tack, men har precis börjat träna o sen e ja rätt lång (1.70) o väger lite så hoppas ja kan ta 150 om ett halvår:D16 december, 2007 at 22:59 #496193Anonym anvandareMemberjapp, skönt att man har 16-årsgräns på gymmet
22 december, 2007 at 16:47 #496194Anonym anvandareMemberYoungCutler wrote:japp, skönt att man har 16-årsgräns på gymmetVar de där riktat till mig eller den andra skrytmånsen???:whistle:
23 december, 2007 at 00:47 #496195Anonym anvandareMemberVaalz wrote:Var de där riktat till mig eller den andra skrytmånsen???:whistle:haha. du behöver inte oroa eller ta till dig :p
23 december, 2007 at 17:12 #496196Anonym anvandareMemberYoungCutler wrote:haha. du behöver inte oroa eller ta till dig :pOkej, skönt det:p
25 december, 2007 at 18:16 #496197Anonym anvandareMemberregus wrote:Haha :p vilken kille.jag gissar på:-Mammas mat!!!
28 december, 2007 at 10:12 #496198Anonym anvandareMemberNär jag läser detta så tänker jag ”ja och?”. Jag menar är inte det en del i vad man kan göra när man har styrketränat ett tag och om man har som mål att kunna lyfta tungt?. Jag hadde varit mer imponerad om du kunde göra skulpturer av järnbalkar eller liknande. Och om man tror att styrketräning går ut på att sätta sig över alla andra och få status så kan man lika gärna köpa ta dom pengar man lagt ut på träningen och köpa nån nu skiva som alla vill ha och skryta med. För om man ser nån på ett gym som är ny så skulle jag hjälpa den personen att komma i gång så han blir mer och mer intresserad av att träna än och börja kalla han för svag/skratta etc etc, Istället för och göra så han slutar träna och lämnar. När jag ser nån ny på gymmet så blir jag glad att det kommer nya människor in i denna underbara värld av fittnes/bodybuilding eller vad man nu vi hålla på med.
24 februari, 2008 at 01:18 #496199Anonym anvandareMemberJens Hellberg… 17 år
Knäböj: 220 kg
Bänkpress: 105
Marklyft: 242,5samtliga lyft gjorda på samma tävling. 😮
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.