Er ålder + era maxnings vikter!

Home Forums Styrkehörnan Er ålder + era maxnings vikter!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 123 total)
  • Author

Jag är 21 fast stark som en 22 åring.

Banana wrote:
    Jag är 21 fast stark som en 22 åring.

Fan va kasst. Själv är jag 21 och stark fast stark som en 23 åring. Då kan jag skratta åt dig om jag ser dig på gymmet, för jag är starkare än dig.

Jag är 19 men stark som en 11 åring. :(

18 år, stark som en normal 18 åring som snart är 19….

Damir_T wrote:

Normal 18 åring :D

Sami.A wrote:
    Jag är 19 men stark som en 11 åring. :(

hehe, lol :p

Addegbg wrote:
    Härlig svenska! :|

Finally någon som skrev det. Jag läste den här killens tråd och jag fick fan hjärnblödning. Varför skriver du ordet ”MED” hela jävla tiden? Skiter fullständigt om du är ung osv, smisk på röven ska du ha för din svenska :O

Petter__Jonsson wrote:
    Alla har vi olika mål med vår träning och det finns många som knappt vågar sig till gymmet pga dåligt självförtroende och är rädda för att bli utskrattade av folk som är starkare än de själv är. Jag tycker inte att det är ok att skratta åt andra pga att de är ”svaga” :nono: . Alla är vi barn i början tänk på det. Det är bättre om vi hjälper varandra inne på gymmet istället!

on topic: Du är stark för din ålder. Fortsätt jobba på och var försiktig så du inte skadar dig så kan det bli riktigt bra i framtiden :emo-thumb

:up::up:

Damir_T wrote:

aaa tjena

17år
    26cm

92a
    182cm
    väger 71kg
    längesen jag maxade bänken. men tränar med 75kg.

Du är jävligt stark för att vara 94a ;). 25kg skivstångscurl är mkt för din ålder. ser många vuxna som knappt kör med de haha :D

öak- Hellberg wrote:
    Jens Hellberg… 17 år

Knäböj: 220 kg
    Bänkpress: 105
    Marklyft: 242,5

samtliga lyft gjorda på samma tävling. 😮

Det är dock bara styrklyftare som kan jämföra sig med dig eftersom du visar resultat gjorde med utrustning.

Damir_T wrote:

Japp, som vilken annan 18åring :D

Timme : Du har alldeles rätt när du skriver att Jens Hellberg bara kan jämföra sig med styrkelyftare. Å andra sidan är det ingen mening med att SL-are jämför raw-resultat. De toppar inte för dem. Den dag utrustningen försvinner och SL-tävlingarna avgörs raw kommer många SL-ares rawresultat att stiga markant.

De som har störst intresse av att jämföra styrka/resultat är just SL-are. Andra tränar väl med andra mål. För mig har en av överraskningarna på styrketräningsforumen varit just det att så många som inte tränar för resultat vill jämföra sina resultat med andras.

Bänk: På ”topp-nivå”, så tränade jag med 70kg 10×3
    Knäböj: Har testat lite lätt på 112,5kg. Fria vikter.
    Mark: 140kg x 2 utan remmar. För mer än 2 år sedan, har inte testat sen dess.

Har inte tränat på ett riktigt bra tag nu. Men jag ska dra igång snart! :)

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 123 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.