Er ålder + era maxnings vikter!

Home Forums Styrkehörnan Er ålder + era maxnings vikter!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 123 total)
  • Author

är inte så stark men ändå:)

är nyss fylda 15 år har kanske tränat i 3 veckor

bänk:75 kg
    mark:130 kg
    hantel:15 kg 10 reps

StJohn wrote:
    Hm… ser att nightcore- inte har skrivit nånting på 2 år. Nån som vet hur det har gått för honom?

Jag addade honom på msn, han tar 95kg bänk och väger 63,7kg…. Det är det enda jag vet

17 år 86 kilo

4 reps på 110 i bänk.
    1 reps på 170 i mark.
    1 reps på 170 i knäböj.

det luktar skryt (killen som gjorde tråden altså)

nightcore- wrote:

!

Jag som nu är 13 år (snart 14 år i september). Jag är start som en 15 åring men det är en annan sak c(^^,)o

Om nu jag tar 65 kg i bänkpress.. och bara är 13 år.. va på ett annat gym med en kompis och de va mycket större och bättre. Det va också mer folk där, dom stog bara och glodde med jag tog upp en 15 kg hantel och nästan skrattade.. sen med jag hade gjort 10 reps på varje arm så va dom lite smått förvånade. Men sen började jag skratta med de va en 16 åring som tog upp en 8 kg hantel..

!

:bb: :bb2: :bb3:
    Så vad tar tar du i hantel/bänkpress och vilken ålder är du i?

Du verkar ju tro att du är riktigt stark. Jag är lika gammal som dig och jag kan pumpa på 60. Fast jag är inte så speciellt stark då en av mina kompisar tar 75 just nu och en tar 80 ^^

haha jag förstår inte varför hans resultat skulle vara så häftigt?
    14år 114kg bänkpress.
    preachercurl med hantel: 22,5kg / 8 och sen mindre i de andra setten…. så han är nog inte så jävla stark viktet inte jag heller är… men till de tråden verkar handla om:

155kg bänkpress
    200kg marklyft
    170kg knäböj

tot: 525 om min matte inte är åt helvete.

this make me feel so weak. I see the muscle my good self confidence gave me a minute ago disapearing :(

Henke. wrote:
    är inte så stark men ändå:)

är nyss fylda 15 år har kanske tränat i 3 veckor

bänk:75 kg
    mark:130 kg
    hantel:15 kg 10 reps

Du har tränat i 3 veckor, men varit med i bodys forum i över 1år? Detta hänger inte ihop…

Patetisk tråd, tycker jag.

Rekord

Bänk: 180kg
    Mark: 260kg
    Böjj: 200kg

Gjorde 180kg i bänken första gången när jag var 20år,,,24 nu

Vaalz wrote:
    Hehe, Fick faktiskt Vg- i svenska:up: Fattar inte hur de gick till:p
    O tack, men har precis börjat träna o sen e ja rätt lång (1.70) o väger lite så hoppas ja kan ta 150 om ett halvår:D

Fick du betyg även fast du är 13 år……? :frust:

Haha, den här tråden är alltid lika rolig att titta i:D

Lite blyga stats

Bänk 90
    Mark 150
    Knäböj 115

16 år men vafan gör det om 100år

nightcore- wrote:

!

Jag som nu är 13 år (snart 14 år i september). Jag är start som en 15 åring men det är en annan sak c(^^,)o

Om nu jag tar 65 kg i bänkpress.. och bara är 13 år.. va på ett annat gym med en kompis och de va mycket större och bättre. Det va också mer folk där, dom stog bara och glodde med jag tog upp en 15 kg hantel och nästan skrattade.. sen med jag hade gjort 10 reps på varje arm så va dom lite smått förvånade. Men sen började jag skratta med de va en 16 åring som tog upp en 8 kg hantel..

!

:bb: :bb2: :bb3:
    Så vad tar tar du i hantel/bänkpress och vilken ålder är du i?

”Men sen började jag skratta med de va en 16 åring som tog upp en 8 kg hantel” vad är det och skratta åt? han kanske var otränad… kan ju inte stå och skratta åt folk på gymmet 👿

Petter__Jonsson wrote:
    Alla har vi olika mål med vår träning och det finns många som knappt vågar sig till gymmet pga dåligt självförtroende och är rädda för att bli utskrattade av folk som är starkare än de själv är. Jag tycker inte att det är ok att skratta åt andra pga att de är ”svaga” :nono: . Alla är vi barn i början tänk på det. Det är bättre om vi hjälper varandra inne på gymmet istället!

on topic: Du är stark för din ålder. Fortsätt jobba på och var försiktig så du inte skadar dig så kan det bli riktigt bra i framtiden :emo-thumb

I agree !

24 år
    Bänk:120kg
    Mark:210kg
    Benböj:160kg

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 123 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.