Er ålder + era maxnings vikter!

Home Forums Styrkehörnan Er ålder + era maxnings vikter!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 123 total)
  • Author

uppdaterar lite!
    Raw
    Bänk: 140kg på träning, 130kg godkänt på tävling
    Mark: 180kg
    frontBöj: 5x80kg

26år
    166cm
    70,20kg vid 140kgs lyftet,
    69,45kg vid 130kgs lyftet

nightcore- wrote:

!

Jag som nu är 13 år (snart 14 år i september). Jag är start som en 15 åring men det är en annan sak c(^^,)o

Om nu jag tar 65 kg i bänkpress.. och bara är 13 år.. va på ett annat gym med en kompis och de va mycket större och bättre. Det va också mer folk där, dom stog bara och glodde med jag tog upp en 15 kg hantel och nästan skrattade.. sen med jag hade gjort 10 reps på varje arm så va dom lite smått förvånade. Men sen började jag skratta med de va en 16 åring som tog upp en 8 kg hantel..

!

:bb: :bb2: :bb3:
    Så vad tar tar du i hantel/bänkpress och vilken ålder är du i?

Min polare är lika gammal som dig och tar 85 och jag 70 du är inte stark ;)

JonteoJ wrote:

de va då ett jävla tjöt :P

JonteoJ wrote:

Varför trycka ner istället för att peppa?
    Tar man 65 kg i bänk och bara är 13 år är man deffenetivt stark.
    Det kommer alltid finnas personer som är starkare än en själv men för det blir man ju inte svag?

Och till nightcore! Varför garva åt han som tog 8 kg i hanteln? Alla tränar på sin nivå och skit í vad alla andra tränar med. Var ödmjuk mot de som är svagare än en själv och visa istället vägen för hur de ska träna för att bli starkare? Sedan kan man diskutera hur mycket av det du skrivit är sanning, men det kan man göra om många i sådana här trådar.

Mvh Thomas

JonteoJ wrote:

85kg i bänk och är 13 år? har väldigt svårt att tro, då tar han nästan lika mycket som mig som snart är 17? Tar 90kg i bänk, 30kg på en arm när ja kör biceps, har maxat 100kg i rodd, 4reps.
    Och att säga att man inte är stark när man är 13 och tar 65 i bänk är bullshit:evil: jag började träna när jag va 14 år, och efter nästan ett års träning precis innan jag skulle fylla 15 så tog jag knappt 50 i bänk? men sen gick de snabbt uppåt, men efter som nightcore är bara 13 år så har han ju knappast haft så lång tid på sig å bli stark? för ja tror inte han började när han va typ 11, 12 år? så han är sjukt stark för sin ålder (och lite för stöddig) men eftersom du säger att han inte är stark, va tycker du han borde ta i bänk då för att han ska vara ”stark” enligt dig? tänk på att han är 13,

thomas-a wrote:
    varför trycka ner istället för att peppa?
    Tar man 65 kg i bänk och bara är 13 år är man deffenetivt stark.
    Det kommer alltid finnas personer som är starkare än en själv men för det blir man ju inte svag?

Och till nightcore! Varför garva åt han som tog 8 kg i hanteln? Alla tränar på sin nivå och skit í vad alla andra tränar med. Var ödmjuk mot de som är svagare än en själv och visa istället vägen för hur de ska träna för att bli starkare? Sedan kan man diskutera hur mycket av det du skrivit är sanning, men det kan man göra om många i sådana här trådar.

Mvh thomas

+1

jag är 18 precis fyllda år.

marklyft 180 med remmar
    bänk 120
    knäböj aldrig testat och maxat men tränar med 100 5*8
    militärpress med hantlar 37,5

Tjoohej wrote:
    Du har tränat i 3 veckor, men varit med i bodys forum i över 1år? Detta hänger inte ihop…

Patetisk tråd, tycker jag.

är min brors användare som jag lånat

20 år,tränat seriöst i 6 månader.

Bänk 75kg
    Benböj 90kg
    Knäböj 140kg

Hahaha vilken killle!

18 år, 93 kg¨

bänk 150

knäböj 200

marklyft 260

Raw med godkäna djup och dyl.

Detta måste vara den tråd som spårat ut mest utav alla jag sätt faktist hithills eller iaf en stor kandidat

man skrattar väl ändå inte åt svaga:|

desutom är du stark men inte väldigt stark eftersom jag väger drygt 5 kilo mindre än dig och är 5 cm längre än dej med. om du menar dumbell curl(bicep) så tar jag 16 kilo och i hantel press tar jag 22 i varje hand. jag är ochså lite äldre förvisso, 15 år men du verkar ha bätre förutsätningar för lyft(kortare kroppsdelar, mer massa) jag säger inte detta för att skrytta utan jag menar att nightcore inte skall tro sig vara nåt mirakel.

lolmania123 wrote:
    man skrattar väl ändå inte åt svaga:|

desutom är du stark men inte väldigt stark eftersom jag väger drygt 5 kilo mindre än dig och är 5 cm längre än dej med. om du menar dumbell curl(bicep) så tar jag 16 kilo och i hantel press tar jag 22 i varje hand. jag är ochså lite äldre förvisso, 15 år men du verkar ha bätre förutsätningar för lyft(kortare kroppsdelar, mer massa) jag säger inte detta för att skrytta utan jag menar att nightcore inte skall tro sig vara nåt mirakel.

Dina stats är normalt för en 15åring som precis har börjat gymma.

19 – Böj/bänk/mark/ (RAW)… 260/175/265

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 123 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.