Femfaldige WSM-segraren Mariusz Pudzianowski invägd och klar för MMA-debuten

Home Forums Styrkehörnan Femfaldige WSM-segraren Mariusz Pudzianowski invägd och klar för MMA-debuten

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 29 total)
  • Author

[http://www.fightermag.se/nyheter/2009-12-11/varldens-starkaste-man-invagd-och-klar-for-action Fighter Magazine har intressanta nyheter]:

Quote:
    Ikväll smäller det bokstavligen. Världens starkaste man Mariusz Pudzianowski ska gör profesionell MMA debut i KSW12 i Polen. Detta har rönt stort intresse världen över. Hela 89% tror på seger för Pudzianowski i hans första MMA-match i en undersökning på en polsk MMA-site.

[http://www.fightermag.se/nyheter/2009-12-11/varldens-starkaste-man-invagd-och-klar-for-action [img=http://www.fightermag.se/images/nyheter/news_7146_maxi.jpg]]

[youtube=B0laiZOXOQo]

[youtube=PQ-bnSLuX9M]

Lite lätt han plocka han

Ja fy fan, han kunde ju dödat den andre!
    Det gick snabbt och vem vill ha stryk av honom?

Hehe.. jag såg inte så mycket teknik men jävulens vad hans sparkar såg hårda ut. Slagen var också väldigt hårda men även dem utan teknik.

Skulle Mariusz träna mer teknik tror jag att han kan bli riktigt farlig inom MMA. Dock som det ser ut nu skulle han antagligen ligga ner om han mötte en ”riktig” motståndare. Lika fort som denna la sig för Mariusz :).

som ett lock far han fram Pudzian! Riktigt kul att se :P

Odium wrote:
    Hehe.. jag såg inte så mycket teknik men jävulens vad hans sparkar såg hårda ut. Slagen var också väldigt hårda men även dem utan teknik.

Skulle Mariusz träna mer teknik tror jag att han kan bli riktigt farlig inom MMA. Dock som det ser ut nu skulle han antagligen ligga ner om han mötte en ”riktig” motståndare. Lika fort som denna la sig för Mariusz :).

Jag reagerade också på tekniken. Tycker den borde vara bättre om han nu har tränat karate så länge som det sägs. Sen var han väl en bra boxare innan han började med strongman också har jag för mig??

Såg att starke anders skrivit nåt i sin gästbok om matchen också.

”Pudzianowski fightas som ett dagisbarn (ett stort sådant) på amfetamin”

Är det vanligt med amfetamin på dom där tillställningarna eller, har dom inte tester?

Jag är inte så insatt i MMA men haha vad gör domaren? Är det vanligt att domaren bryter på det sättet?

pazzion wrote:
    Jag är inte så insatt i MMA men haha vad gör domaren? Är det vanligt att domaren bryter på det sättet?

Man behöver väl inte vara direkt insatt för att använda det sunda förnuftet? Ska han säga : Hörru pojkar, nu känns det här lite orättvist. Kan ni sluta bråkas nu tack?

Jensa82 wrote:
    Jag reagerade också på tekniken. Tycker den borde vara bättre om han nu har tränat karate så länge som det sägs. Sen var han väl en bra boxare innan han började med strongman också har jag för mig??

Såg att starke anders skrivit nåt i sin gästbok om matchen också.

”Pudzianowski fightas som ett dagisbarn (ett stort sådant) på amfetamin”

Är det vanligt med amfetamin på dom där tillställningarna eller, har dom inte tester?

Anders gjorde en liknelse o mena inte att pudz skulle tagit drogen!

Jensa82 wrote:

Jag har själv varit otroligt nyfiken på denna match!

Tyckte det var lite konstigt att han inte hade bättre gard när han matade på med rundsparkarna.

Men Brock hade lite liknande stil och han har utvecklats otroligt fort.
    Han är nästan mer eller mindre oslagbar just nu tack vare sin styrka och kvickhet.

Jag tror verkligen han kan bli något.
    Frågan är hur hungrig han är?
    Man blir inte bäst om man inte är 100% motiverad.

vad va det för kvalité på snubben han mötte??? varför kontrade han inte Marius när han sprang fram sådär öppet???

Det var väl ingen boxare i klass med bröderna Klitsjko direkt

Vilka kraft sparkar!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 29 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.