Home › Forums › Styrkehörnan › Femfaldige WSM-segraren Mariusz Pudzianowski invägd och klar för MMA-debuten
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 december, 2009 at 23:00 #525579Anonym anvandareMember
[http://www.fightermag.se/nyheter/2009-12-11/varldens-starkaste-man-invagd-och-klar-for-action Fighter Magazine har intressanta nyheter]:
Quote:Ikväll smäller det bokstavligen. Världens starkaste man Mariusz Pudzianowski ska gör profesionell MMA debut i KSW12 i Polen. Detta har rönt stort intresse världen över. Hela 89% tror på seger för Pudzianowski i hans första MMA-match i en undersökning på en polsk MMA-site.[http://www.fightermag.se/nyheter/2009-12-11/varldens-starkaste-man-invagd-och-klar-for-action [img=http://www.fightermag.se/images/nyheter/news_7146_maxi.jpg]]
[youtube=B0laiZOXOQo]
11 december, 2009 at 23:00 #70365Anonym anvandareMember12 december, 2009 at 00:42 #525580Anonym anvandareMember[youtube=PQ-bnSLuX9M]
12 december, 2009 at 01:00 #525581Anonym anvandareMemberLite lätt han plocka han
12 december, 2009 at 01:04 #525582Anonym anvandareMemberJa fy fan, han kunde ju dödat den andre!
Det gick snabbt och vem vill ha stryk av honom?12 december, 2009 at 04:27 #525583Anonym anvandareMemberHehe.. jag såg inte så mycket teknik men jävulens vad hans sparkar såg hårda ut. Slagen var också väldigt hårda men även dem utan teknik.
Skulle Mariusz träna mer teknik tror jag att han kan bli riktigt farlig inom MMA. Dock som det ser ut nu skulle han antagligen ligga ner om han mötte en ”riktig” motståndare. Lika fort som denna la sig för Mariusz .
15 december, 2009 at 23:35 #525584Anonym anvandareMembersom ett lock far han fram Pudzian! Riktigt kul att se
16 december, 2009 at 11:24 #525585Anonym anvandareMemberOdium wrote:Hehe.. jag såg inte så mycket teknik men jävulens vad hans sparkar såg hårda ut. Slagen var också väldigt hårda men även dem utan teknik.Skulle Mariusz träna mer teknik tror jag att han kan bli riktigt farlig inom MMA. Dock som det ser ut nu skulle han antagligen ligga ner om han mötte en ”riktig” motståndare. Lika fort som denna la sig för Mariusz .
Jag reagerade också på tekniken. Tycker den borde vara bättre om han nu har tränat karate så länge som det sägs. Sen var han väl en bra boxare innan han började med strongman också har jag för mig??
Såg att starke anders skrivit nåt i sin gästbok om matchen också.
”Pudzianowski fightas som ett dagisbarn (ett stort sådant) på amfetamin”
Är det vanligt med amfetamin på dom där tillställningarna eller, har dom inte tester?
16 december, 2009 at 12:07 #525586Anonym anvandareMemberJag är inte så insatt i MMA men haha vad gör domaren? Är det vanligt att domaren bryter på det sättet?
16 december, 2009 at 12:09 #525587Anonym anvandareMemberpazzion wrote:Jag är inte så insatt i MMA men haha vad gör domaren? Är det vanligt att domaren bryter på det sättet?Man behöver väl inte vara direkt insatt för att använda det sunda förnuftet? Ska han säga : Hörru pojkar, nu känns det här lite orättvist. Kan ni sluta bråkas nu tack?
16 december, 2009 at 15:15 #525588Anonym anvandareMemberJensa82 wrote:Jag reagerade också på tekniken. Tycker den borde vara bättre om han nu har tränat karate så länge som det sägs. Sen var han väl en bra boxare innan han började med strongman också har jag för mig??Såg att starke anders skrivit nåt i sin gästbok om matchen också.
”Pudzianowski fightas som ett dagisbarn (ett stort sådant) på amfetamin”
Är det vanligt med amfetamin på dom där tillställningarna eller, har dom inte tester?
Anders gjorde en liknelse o mena inte att pudz skulle tagit drogen!
18 december, 2009 at 16:45 #525589Anonym anvandareMemberJensa82 wrote:Jag reagerade också på tekniken. Tycker den borde vara bättre om han nu har tränat karate så länge som det sägs. Sen var han väl en bra boxare innan han började med strongman också har jag för mig??Jag har själv varit otroligt nyfiken på denna match!
Tyckte det var lite konstigt att han inte hade bättre gard när han matade på med rundsparkarna.
Men Brock hade lite liknande stil och han har utvecklats otroligt fort.
Han är nästan mer eller mindre oslagbar just nu tack vare sin styrka och kvickhet.Jag tror verkligen han kan bli något.
Frågan är hur hungrig han är?
Man blir inte bäst om man inte är 100% motiverad.18 december, 2009 at 17:48 #525590Anonym anvandareMembervad va det för kvalité på snubben han mötte??? varför kontrade han inte Marius när han sprang fram sådär öppet???
18 december, 2009 at 21:20 #525591Anonym anvandareMemberDet var väl ingen boxare i klass med bröderna Klitsjko direkt
22 december, 2009 at 10:27 #525592Anonym anvandareMemberVilka kraft sparkar!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.