Greatest of all time

Home Forums Styrkehörnan Greatest of all time

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)
  • Author

Vem/vilka tycker ni är de största inom strongman sporten?

Själv tycker jag Bill Kazmaier för hans råstyrka och Jon páll Sigmarsson för hans goda fysik och styrka

Bill Kazmaier får min röst!

Kommer väll få skit för detta då jag ej är insatt men jag gillar Derek poundstone pga hans trevliga sätt och för att han visar att man kan köra strongman utan 20kg övervikt.

Derek Poundstone är en grymt strongman, men vad tycker ni om Jessie Marunde? Hade han blivit den bäste om han inte gått bort?

StrongmanBlomster wrote:
    Derek Poundstone är en grymt strongman, men vad tycker ni om Jessie Marunde? Hade han blivit den bäste om han inte gått bort?

Jo han var duktigt tror dock inte han hade blivit bäst. Poundstone är grym gillar också honom.

Tror han hade haft en grymt chans iallafall:) Poundstone kanske blir nya pudz om inte herr Årsjö har något att säga till om:)

StrongmanBlomster wrote:
    Tror han hade haft en grymt chans iallafall:) Poundstone kanske blir nya pudz om inte herr Årsjö har något att säga till om:)

Årsjö har tyvärr inte mycket att sätta imot Poundstone :)

Min klara favorit är Mariusz Pudzianowski av den anledningen att han inte bara är stark utan dessutom väldigt atletisk.

Hans engelska är ju helt underbart dålig också :p

Savickas får min röst för att han , ja, helt klart är brutalstark :)

StrongmanBlomster wrote:
    Vem/vilka tycker ni är de största inom strongman sporten?

Själv tycker jag Bill Kazmaier för hans råstyrka och Jon páll Sigmarsson för hans goda fysik och styrka

+1

Jon är även väldigt underhållande att se på :)

Fanlight wrote:
    Kommer väll få skit för detta då jag ej är insatt men jag gillar Derek poundstone pga hans trevliga sätt och för att han visar att man kan köra strongman utan 20kg övervikt.

Mariusz Pudzianowski är också en klar favorit, just på grund av fysiken

Fidde_Mannen wrote:
    Årsjö har tyvärr inte mycket att sätta imot Poundstone :)

du har nog rätt i det där:) men tycker Årsjö har gjort bra prestationer på den korta tid han tränat strongman:) :up:

Ser fortfarande Kaz som bäst någonsin.

StrongmanBlomster wrote:
    du har nog rätt i det där:) men tycker Årsjö har gjort bra prestationer på den korta tid han tränat strongman:) :up:

Årsjö är ju bara barnet än så länge, han kan bli hur bra som helst med tiden. Han har både förutsättningarna och åldern på sin sida så de närmsta åren kan bli jävligt intressanta för honom.

1.jon pall
    2. Kaz
    3. Big Z
    4.Ahola
    5. magnus ver magnusson
    6.pudz

benny_gt wrote:
    1.jon pall
    2. Kaz
    3. Big Z
    4.Ahola
    5. magnus ver magnusson
    6.pudz

måste bara fråga hur kommer det sig du tycker Ahola är bättre än Magnus ver? :)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.