Grym träningsrutin

Home Forums Styrkehörnan Grym träningsrutin

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • Author
    Erik91 wrote:
    Och det är ingen bodybuildare det, det är en brottare!

[http://www.youtube.com/watch?v=nTczMKtmvdQ http://www.youtube.com/watch?v=nTczMKtmvdQ%5D

Brottare och brottare, det är en wrestler anser inte det som en ”äkta” brottare.

Lesnar är ganska meriterad som ”riktig” brottare också.

han är ingen brottare.

öhm… det var ju grymt. :S

Han sa att han tyckte att musklerna återhämtade sig bättre om jag inte hörde helt fel, man gör väl var man själv tycker passar en och vad man mår bra av, vissa gillar att basta osv..

han nämde också att det var en mental träning

Erik91 wrote:
    För att det coolar ner musklerna vilket gör att han kan fortsätta med sin hel-kropps träning nästa dag. Det har jag testat men bara med det kallaste jag kan ha i badkaret, men han har ju så kallt så det är nästan sjukt.:emo-thumb

borde inte det bli negativ effekt på träningen innan isbadet då? stoppar blodflödet tillexempel? =O

Torregen wrote:
    borde inte det bli negativ effekt på träningen innan isbadet då? stoppar blodflödet tillexempel? =O

Att bada i isvatten är ett typiskt amerikanskt knep som används flitigt i amerikansk idrott där man tränar ofta (träning 2 ggr om dagen). Det påskyndar återhämtningen på så sätt att när du kliver ur badet efter ca 10 minuter i iskallt vatten så kommer kroppen att försöka värma upp sig så snabbt som möjligt och då får du en ökad blodgenomströmning i hela kroppen. Jag gjorde detta regelbundet då jag spelade amerikansk fotboll i staterna. Funkar bra, men det är svårt att göra hemma utan en ismaskin.

androushka wrote:
    Lesnar är ganska meriterad som ”riktig” brottare också.

Jasså det visste jag inte.

nog håller man sig till hederlig finsk sauna:emo-thumb

Peter Rundberg wrote:
    Att bada i isvatten är ett typiskt amerikanskt knep som används flitigt i amerikansk idrott där man tränar ofta (träning 2 ggr om dagen). Det påskyndar återhämtningen på så sätt att när du kliver ur badet efter ca 10 minuter i iskallt vatten så kommer kroppen att försöka värma upp sig så snabbt som möjligt och då får du en ökad blodgenomströmning i hela kroppen. Jag gjorde detta regelbundet då jag spelade amerikansk fotboll i staterna. Funkar bra, men det är svårt att göra hemma utan en ismaskin.

Peter, hur kallt bör vattnet vara på ett ungefär? det funkar inte med vanligt kallt kranvatten eller?

Fan vad hårt asså :buttrock: han är min nya idol. Jag vill också dra i gummisnoddar, lyfta pinnar och kramas med andra män i glittrande trikåer.

Varför skulle han vara en ” bodybuildare” och inte bara en kramgo brottare?

Det är ju självklart att han tränar på gym med. Det är inte möjligt att få så stora muskler genom att träna chins och armhävningar och liknande! Det är uthållighetsträning och ger ingen muskeltillväxt eller speciell styrka!

tror allt är en image grejj.. han tränar nog inte annorlunda än någon annan.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.